ویرگول
ورودثبت نام
mohsenakabrii20 محسن اکبری
mohsenakabrii20 محسن اکبری
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

چگونه خانه خود را مرتب نگه دارید

من یک خانه خیلی مرتب دارم وقتی مهمانی به پایان می رسند ، هیچ تمیز کاری برای تمیز کردن وجود ندارد. ممکن است یک چیز یا دو مورد را انتخاب کنم ، اما در بیشتر مواقع خانه من تمیز نیست است. من یک فرزند خردسال هم دارم.

چگونه این کار را انجام دهم؟

من شش سال در صنعت خدمات گذراندم. من به عنوان یک مهماندار شروع کردم و سپس راه خود را برای میزبانی خانه کار کردم. مواردی که باعث موفقیت من در آن مشاغل شده است به روشی که من خانواده خود را اداره می کنم منتقل شده است.

دست های کامل ، کامل دست ها

برخی از کارگرها وظایف بسیاری از کار خود را بطور همزمان انجام می دهند. وقتی از طرف یک شرکت خواسته می شود ، آنها یک خط باریک برای آشپزخانه درست می کنند. شانه ها به صورت مربع ، چشم ها به جلو متمرکز شده اند ، و از هیچ میز دیگری توجهی نمی کنند. صددرصد از مغز و تلاش آنها در بدست آوردن و تحویل آن لباس ریزه کوچک است که به راحتی آنها را با یک دست حمل می کنند. پس از تحویل ، آنها یک صفحه کثیف را از روی میز برداشتند. سپس مستقیماً وارد آشپزخانه می شوند تا آن بشقاب را به ماشین ظرفشویی تحویل دهند.

سرورهایی مانند این همه جا اجرا می شوند و بسیار سخت کار می کنند ، اما بسیار ناکارآمد هستند.

یک سرور خوب درخواست لباس پوشیدن مزرعه را می گیرد و هرچه را که می توانید در اتاق ناهار خوری به سمت آشپزخانه حرکت دهید ، جمع می کند. جداول دیگر را نیز بررسی می کنند. آیا می توانم آن صفحه را بگیرم؟ آیا شما به نوشیدنی دیگری احتیاج دارید ، آقا؟ آنها بازوهای خود را با ماشین ظرفشویی بار می کنند و آن را به ماشین ظرفشویی تحویل می دهند. سپس آنها برای وارد کردن سفارشات جدیدی که گرفته اند ، به رایانه منتقل می شوند. در مرحله بعد ، آنها هر غذایی را که برای تهیه آن آماده باشد ، جمع می کنند ، همچنین پانسمان مزرعه و سایر مواردی که هنگام حرکت از طریق اتاق ناهار خوری خواسته می شوند ، جمع می کنند.

آنها به اندازه توان در سینی جا می گیرند و از آنجا به میز تحویل میز می شوند و تحویل می گیرند. در اینجا پانسمان مزرعه شما است. در اینجا سوپ شماست. وقتی دوباره به آشپزخانه می روند ، دوباره ظروف را جمع می کنند و روی میزها را بررسی می کنند. چشمان آنها در همه جا وجود دارد ، کل اتاق را اسکن می کند ، سریعتر از همه نیازهای شما را تهیه می کند و سعی می کند تا هرچه ممکن در هر سفر در رستوران انجام دهد.

یک مدیر رستوران این استراتژی را "دست کامل ، تمام دست" می خواند ، و من از همین رویکرد در خانه خود استفاده می کنم.

آن درخواست رختکن مزرعه همان جفت کفش رها شده در اتاق نشیمن شما است. اگر آنها را انتخاب کنید و تمام راه را به پایین راهرو ، از طریق اتاق خواب خود ، و داخل کمد بروید تا آنها را کنار بگذارید ... سپس شما دقیقاً مانند آن سرور ناکارآمد هستید.

در ادامه تجربیات خودمو در زمینه تمیز کردن خانه می نویسم اما در اینجا فقط بگم تا الان برای تمیز کردن خانه شرکت خدماتی که به نحوه عالی کار خودش رو انجام داده آچارباز بوده است. پیشنهاد می کنم حتما به سایتش سر بزنید.

دوست دارم تجربیاتمو در مورد کارهای که کردم و شرکت های که بودم رو در وبلاگم بنویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید