ویرگول
ورودثبت نام
محسن فیاض
محسن فیاض
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

هشدار ! کائنات نون شما را بریده است !

همیشه به این فکر می کردم که چرا بعضی ها همیشه موفقن و هر چیز که می خوان خود به خود براشون جور میشه !

اما بعضی ها هم بر عکس، همیشه یه چیزی هست که عیش اونا رو به طیش تبدیل کنه .

تا اینکه بعد از خوندن کتاب های زیاد در زمینه موفقیت ، متوجه شدم که ….

بعله . متوجه شدم که حرف “ن” برای کائنات تعریف نشده .. خب ؟ حالا این یعنی چی ؟

یعنی اینکه هر وقت که ما میگیم : من بدبختی نمی خوام . این پیام به کائنات میره که :من بدبختی می خوام !!!!!

کائنات “ن” نداره و براش تعریف نشده .

به این مثالها توجه کنین :

من فقر رو نمی تونم تحمل کنم

من نمی خوام بیکار باشم

من همسر بد اخلاق و بی تربیت نمی خوام

من نمی خوام بمیرم

من نمی خوام بدبخت باشم

من نمی خوام منت بکشم

و ……………………………..

حالا برگردین به اول و “ن” رو بردارین

تعجب کردین نه ؟ فکر کنم متوجه شدین چرا بدبخت ها همیشه بدبختن و خوشبخت ها همیشه خوشبخت !!


خب حالا ببینیم که خوشبخت ها چجوری صحبت میکنن .

به این مثالها توجه کنین :

من پول بیشتری می خوام

من خوشبختی می خوام

من کار خوب می خوام

من یک همسر خوب و فداکار می خوام

من می خواهم که زنده بمانم

من سلامتی را دعوت می کنم

من می خواهم به خودم متکی باشم

و ………………

خب نتیجه اش معلومه دیگه خوشبختی پشت خوشبختی . موفقیت پشت موفقیت !

خداوند به کائنات دستور اکید داده که : تمام و کمال در اختیار بنده ام باش . هرچه درخواست کرد برایش فراهم کن . من تضمین کرده ام که بنده ام به هر چه بخواهد برسد ( چه خوب چه بد )


حالا تصمیم با شماست که چگونه کلمات رو انتخاب کنید .






اصول موفقیتاصول ثروتاصول پرورش ذهن
.... آخ که چه حس خوبی داره نوشتن ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید