ویرگول
ورودثبت نام
mohsenghavami.ir
mohsenghavami.ir
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

محسن قوامی هستم

ویرگول عزیز در تگ title صفحه اول خود نوشته جایی برای نوشتن، من خیلی می نویسم اما همیشه نوشته هایم خواننده ای ندارد نوشتن به انسان آرامش می دهد

گاهی حرف هایی داری که جز خودت و خودت کسی نمی فهمد گاهی نیاز داری که آن ها را بنویسی اینجاست که محرمی جز قلم و کاغذ نمی یابی.

کاغذ را بر میدارم و یک موسیقی بیکلام و سپس نوشتن پشت نوشتن، این که آدمی بتواند از احساسش سخن بگوید هنر است این که بتواند نیازهای احساسی خود را بدون نیاز به شخص دیگری ارضا کند هنر است.

من محسن قوامی هستم تصمیم گرفته ام هرچند روز یک بار برای خودم اینجا بنویسم.

شاید نوشته های من حرف دل شما بود شاید هم مثل روزنامه های تاریخ گذشته بی مخاطب بود ولی من می نویسم چون حالم را خوب می کند.



محسن قوامی
محسن قوامی



دوست دار شما محسن قوامی :)

محسن قوامی
یک دهه هفتادی از نسل سوخته که سعی می کند احساس خوشبختی کند یک دست به کیبورد و یک دست به قلم و گاهی گمشده در میان افکار پریشان... علاقه مند به دنیای بیگ دیتا و پایتون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید