ویرگول
ورودثبت نام
ø 𝐍𝕀ℍ𝕀𝕃𝕀𝕊𝐓 ø
ø 𝐍𝕀ℍ𝕀𝕃𝕀𝕊𝐓 ø
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بوسه‌ی ماه

خبرها گفتن که اَبَرماهِ امشب رو از دست ندید.

https://moon.nasa.gov/news/195/the-next-full-moon-is-a-supermoon-the-buck-or-thunder-moon/

خلاصه بگم، مداری که ماه توشه و دور زمین می‌چرخه بیضی هست. وقتی ماه خیلی به زمین نزدیک می‌شه بهش می‌گن اَبَرماه. در ظاهر تفاوت آنچنانی نداره اما خب ۲۲،۵۰۰ کیلومتر کم نیست!

امشب همون‌طور که در خبرها دیدم، رفتم سراغ دوربینکم که بوسه‌ی ماه رو از دست ندم! بله، قطعاً پز دوربینکم رو هم می‌دم! چهارهزارتا عکس فقط از ماه گرفتم تا حالا!

گفتم به این بهونه، بیام امشب یه پست بذارم و شما رو در تماشای ابرماه با خودم همراه کنم. اگه خودتون دیدید که فبها اما دوستانی که دوست داشتن ببینن و ندیدن، این یه فریم از ماه امشب، از نگاه من.

تقدیم به نگاه شما...

🔺️ ابرماه | ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۵ | کرج - بالکن اتاق!
🔺️ ابرماه | ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۵ | کرج - بالکن اتاق!
پس از چندصد روز
که زمین شاهد رقص دردانه‌ی خود بود
ماه
صورت گرم و آفتاب‌خورده‌اش را
به صورت سرد زمین نزدیک کرد و او را بوسید
شرم خوشایندی زمین را در بر گرفت و
دریاها به تلاطم افتادند

م.ق 🌻
۱۳ تیرماه ۰۲ - ۰۰:۱۷
کرج - جهنّم - کف اتاق
ابرماهsupermoonsupermoon 2023کرجkaraj
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...ــــــــــهیچــــــــــ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید