ویرگول
ورودثبت نام
محسن معصومی
محسن معصومی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه استفاده از صرافی ایرانی

سلام دوستان

امیدوارم حالتون خوبه باشه. من تقریبا از سال ۹۷ وارد بازار سرمایه و به خصوص ارز دیجیتال شدم و با سایتای زیادی کار کردم که بعضیاشون دیگه الان کلا نیستن و چندتاشونم واقعا خوب بودن و تا به امروز سایتشون بالاست.

خواستم توی این مطلب به دوستانی کمک کنم که خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ایرانی یا خارجی براشون دغدغه هست کمک کوچیکی کنم. صرافی های خارجی مثل بایننس که واقعا عالی هستن اما به خاطر تحریم هایی که هستیم استفاده ازش ریسک خیلی بالایی داره و هر ان ممکنه داراییمون بلوک بشه. پس بهترین انتخاب استفاده از یک صرافی داخلی هستس. صرافی های زیادی مثل نوبیتکس، اریترون، دیجیکس۲۴، تترلند و .... هستن که هر کدوم از این صرافی ها رو اگر برای کار انتخاب کنید تقریبا کم ریسک هست، اونم به واسطه سابقه فعالیت چندسالشون.

البته خودتون باید خیلی دقیق صرافی هارور برررسی کنید و اونی که به نظرتون معتبر تر میاد رو انتخاب کنید و من فقط اینجا تجربم رو باهاتون به اشتراک گذاشتم.

صرافی ارز دیجیتالنوبیتکسدیجیکس ۲۴تترلندارز دیجیتال
علاقه مند به تکنولوژی، برنامه نویسی، ارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید