ویرگول
ورودثبت نام
Team
Team
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

نرم افزار پروژه پریمیر خوب از کجا دانلود کنیم؟

 نرم‌افزار ادب پریمیر
نرم‌افزار ادب پریمیر

سلام به همه دوستان عزیزی که دارن این مطلب رو می‌خونن.

من به تازگی با نرم‌افزار ادب پریمیر آشنا شدم و تونستم به کمک آموزش‌های رایگانی که توی اینترنت موجود هست با نرم‌افزار پریمیر کار کنم و خیلی هیجان انگیز بود برام اینکه تونستم ویدیویی که با موبایل تهییه کردم رو انقدر خوب و حرفه‌ای ویرایش بکنم.

وقتی داشتم آموزش‌ها رو میدیدم دیدم یه جا متوجه شدم که یک سری فایل هست که بهشون میگم پروژه.

رفتک توی گوگل سرچ کردم پروژه پریمیر دیدم اووووو چقدر سایت هست که کلی پروژه پریمیر دارن و یکسریشون رایگان هست و یکسریشون پولی.

چندتاشون رو دانلود کردم ولی خوب نتونستم باهاشون کار کنم.

خیلی اذیت شدم و دلسرد شدم و ول کردم کار کردن با پروژه ها رو و رفتم پی کارای خودم.

چند روز بعد برگشتم و دوبار عبارت دانلود پروژه پریمیر رو توی گوگل سرچ کردم و این سایته رو پیدا کردم و دیدم که کلی پروژه پریمیر رایگان و پولی حرفه‌ای داره و اکثر پروژهاشون آموزش کار کردن با فایل پروژه رو همراه خودشون دارن، که خیلی چیز شگفت انگیزی هستش.

چند تا پروژه پریمیر رو دانلود کردم و با توجه به ویدیو آموزش کار با فایل پروژه ای که داخل فایل‌های دانلودی بود به راحتی ویدیو‌های خودم رو به افکت‌های عالی درست کنم و وقتی به دیگران نشون دادم همه حسابی از اینکه تونستم این ویدیوها رو درست کنم جا خوردن و منم نگفتم که اینارو چقدر راحت تونستم درست کنم. اما حالا گفتم که بیام این مطلب رو اینجا برای شما بنویسم.

حتما به این سایت سر بزنید و از پروژهای پریمیری که برای دانلود قرار دادن استفاده کنید.

پروژه پریمیرادب پریمیردانلود پروژه پریمیر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید