ویرگول
ورودثبت نام
معین محمدی
معین محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کد معرف نه، سفر رایگان فقط با لینک معرفی امکان‌پذیر هست.

دریافت اولین سفر رایگان از طریق کد معرف اسنپ غیرفعال شده است. برای دریافت سفر رایگان باید به لینک معرف مراجعه کرد. برای دریافت سفر رایگان به 5pa.ir مراجعه کنید.
دریافت اولین سفر رایگان از طریق کد معرف اسنپ غیرفعال شده است. برای دریافت سفر رایگان باید به لینک معرف مراجعه کرد. برای دریافت سفر رایگان به 5pa.ir مراجعه کنید.


سلام.

راستش رو بخواهید من تو کار کد تخفیف اسنپ و بازاریابی اینترنتی بودم. نه بازاریابی راننده، بازاریابی و جذب مسافر و این کار رو از طریق کد تخفیف انجام می‌دادم. این‌طوری با دریافت سفر رایگان، کلی هزینه‌هامو کاهش داده بودم. اما متأسفانه پارسال این اتفاق ناخوشایند افتاد که امکان معرفی از طریق کد معرف غیرفعال شد. متوجه شدم کم کم سفرهای رایگانی که دریافت میکردم، داره کمتر و کمتر میشه تا اینکه به‌کلی قطع شد. حتی یک بار به‌طور حضوری اسنپ رو به یکی معرفی کردم و نصب کرد و کد معرف خودم رو در جای کد تخفیف اسنپ زدم، اما متأسفانه میگفت اشتباه است!

دیگه نتونستم از این طریق سفر رایگان بگیرم. آیا شما هنوز هم با روش کد معرف می‌تونین سفر رایگان دریافت کنید؟!

چون دیگه نتونستم با کد معرف معرفی کنم، لاجرم پناه آوردم به روش اصولی و قدیمی یعنی معرفی با لینک معرف که باید در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری بشه. اینطوری تعداد سفرهای دریافتی‌ام خیلی کاهش پیدا کرد. شاید میتونم بگم ۳درصدش باقی مونده. ولی خب جای شکرش باقی هست.

اگه شما تا حالا اسنپ رو نصب نکردین، ابتدا شماره‌تون رو به سایت 5pa.ir بدین و بعد اسنپ رو نصب کنین و از سفر رایگان استفاده کنید.

سفر رایگان انسپاسنپکد تخفیف اسنپ
مدیر سایت sitesara.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید