ویرگول
ورودثبت نام
moinerife
moinerife
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کانال فعال برای شما دوستان و کاربران تلگرام

سلام بر دوستان عزیزی که مطلب مارو دارن می خوانند من معین اعرافی هستم.

من امروز برای شما کاربران عزیز یک کانال فعال و بروز آماده کردم تا شما خبر ها ،آموزش ها،برنامه ها،ویدیوها،موزیک ها،و.....را تهیه کنید.

اول از هرچیزی باید خدمت شما دوستان عزیز بگم که این یک کانال تازه کار هستش و برای پیشرو شدن این کانال ما نیاز به حمایت شمادوستان عزیز داریم.

ماچگونه می توانیم از کانال شما حمایت کنیم؟

خب.بله حالا سوال اینجاست که چجوری از کانال ما حمایت کنید. خب شما می تونید با عضوشدن درکانال ما و عضوی ماندگار ماندنی به کانال ما خیلی کمکم کنید که این خیلی حمایت بسیار بزرگی برای ماست.

این کانال چه امکاناتی دارد؟

بله. این کانال یک کانال فعال و بروز است که فعالیت می کند.این کانال ویژگی هایی مانند:

تهیه برنامه و بازی دارد.

خبر های بروز دارد.

ویدویو و فیلم و سریال دارد.

انیمیشن دارد.

آموزش هایی برای شما دارد.

خب در هرحال این یک کانال همه چیز کاره است

که شما می توانید در آن بسیاری ازاطلاعات را در آن کسب کنید.

موافقط و آماده حمایت از ما.

خب حالا که با تمامی ویژگی های این کانال آماده شدید. می خوام در این قسمت اطلاعاته کانالم رو وارد کنم تا شما مایل به عضو شدن در کانال ما و حمایت از ما باشید

خب حالا که با تمامی ویژگی های این کانال آماده شدید. می خوام در این قسمت اطلاعاته کانالم رو وارد کنم تا شما مایل به عضو شدن در کانال ما و حمایت ازما باشید.

نام کانال:فروشگاه moin

آیدی کانال:

@m7688

نام پیام رسان کانال:تلگرام

ممنون بابت عضو شدن در کانال ما???.

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید