ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد
محمد جواد
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

برندهای کت و شلوار ایرانی : معرفی 5 برند برتر + قیمت

این جمله رو یکی از فعالان حوزه اقتصادی و صنعت ، بهم گفت.

اگر 20 درصد از رشدی که تو سال های اخیر، در صنعت پوشاک کردیم و توی صنعت خودرو هم داشتیم ، وضعیت خودرو ، 180 درجه با الانش فرق میکرد

چند وقت پیش یه پروژه سئو کردم از یکی از مطرح ترین برندهای کت و شلوار ، به واسطه اون هم زمان بیشتری داشتم تا آشنا بشم با رقبا و از طریق سوال از کسانی که اطلاعات کاملی داشتن از این فضا و یکمم چرخ زدن متوجه، درست بودن حرف اون بنده خدا شدم.

به همین جهت گفتم بد نیست باتوجه به آگاهی که به دست آوردم یه لیستی از برندهای معروف کت و شلوار در ایران تهیه کنم و توی یه پست معرفیشون کنم.

بهترین برند کت و شلوار در ایران

1- هاکوپیان

کت شلوار هاکوپیان
کت شلوار هاکوپیان

بدون شک بهترین برند کت و شلوار ایرانی متعلق به هاکوپیانه . اگر وقتی بگذارید به دو سه تا از نمایندگی های کت شلوار های معروف ایرانی سر بزنید، از لباس ها دیدن کنید و یکی دوبار هم کت شلوارهاشون رو پُرُو کنید، فکر میکنم شما هم با من هم نظر خواهید بود.

کت و شلوار هاکوپیان
کت و شلوار هاکوپیان

برند هاکوپیان تلاش کرده‌ تا برای تولید لباس‌ هاش از الیاف ‌طبیعی استفاده کنه. همچنین مواد اولیه‌ای که این برند برای تولید کت و شلوار های خودش استفاده میکنه بسیار با کیفیت هستن و از بهترین مواد اولیه تولید شدند. هاکوپیان از پارچه‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترک برای تولید پوشاک خودش استفاده میکنه.

گفتنی است که لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 روسیه هم توسط برند hacoupian تهیه شده بود.

هاکوپیان و فوتبال
هاکوپیان و فوتبال
هاکوپیان در حال حاضر دارای 23 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک است. کلیه محصولات در سراسر کشور به طور هم‌زمان و با قیمتی یکسان عرضه می‌شود.
 سومبات هاکوپیان، بنیان گذار این برند
سومبات هاکوپیان، بنیان گذار این برند

قیمت کت و شلوار هاکوپیان

الان که در تابستان 1401 قرار داریم ، قیمت کت و شلوار هاکوپیان میانگین بین 8 تا 12 میلیون تومان هست.

2- گراد

کت و شلوار مردانه گراد
کت و شلوار مردانه گراد

من که اولین آشنایم با گراد شاید برمیگرده به 10-12 سال پیش که یه تبلیغی داشتن که آب و نوشیدنی روی کت ریخته می شد ولی به واسطه نانو بودن پارچه کت و شلوار مردانه ، اون مایع جذب پارچه نمیشد و سُر میخورد و میریخت زمین. ( البته نمیدونم هنوز هم این قابلیت در کت شلوار های گراد وجود داره یا نه )

کت شلوار گراد
کت شلوار گراد

علاوه بر تنوع در طرح و بحث سفارشی دوزی که این برند هم مثل برند قبلی از اون بهره منده ، ویژگی شاخص دیگرش ، فروش سازمانی و سایزینگ اختصاصی است.

سازمان های مختلف میتونن با این برند مذاکره کنند و برای کارمندان خود تسهیلاتی مربوط به خرید محصولات گراد مهیا کنند .

کت و شلوار گراد
کت و شلوار گراد
ازجمله امکانات ویژه گراد می‌توان به وجود ۹ گروه سایزبندی بر اساس روش مولر اشاره کرد. گراد مدعی است که با استفاده از این روش می‌توان برای ۹۵ درصد افراد جامعه کت‌وشلوار پیش‌دوخته با برش استاندارد تولید کرد. یعنی گراد برای سایزهای یکسان هم تفاوت اندام‌ها را مدنظر دارد.

موسس برند گراد، آقای محسن اصفهانیان هست و این برند(در حال حاضر) 4 نمایندگی در تهران و 4 نمایندگی در شهرستان دارد.

قیمت کت و شلوار گراد

کت شلوار گراد
کت شلوار گراد


بر اساس قیمتی که در سایت گراد قرار داده شده ، قیمت کت و شلوار گراد بین 5 تا 10 میلیون تومان هست.

3- ال سی من

کت و شلوار ال سی من
کت و شلوار ال سی من

یکی دیگر از برند های کت و شلوار که در لیست اون رو قرار دادیم ال سی من هست. با وجود اینکه این برند از سال 1393 کارخانه خود را که یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار ، در شهرک صنعتی پرند افتتاح شد. فکر میکنم تا 2-3 سال پیش که اولین تبلیغ این برند کت و شلوار با حضور بازیگر سینما و تلویزیون امیر حسین آرمان در تلویزیون پخش شد کسی آن چنان شتاختی از نام ال سی من نداشت.

کت شلوار مردانه ال سی من
کت شلوار مردانه ال سی من

پوشاک ال سی من

موسس این برند برادران الیاسی اند . جایی میخوندم که نام برند ال سی من هم از نام این دو برادر گرفته شده، man، اشاره به ابتدای نام آن ها داره. LC هم اشاره به ابتدای نام خانوادگی آن ها داره.

قیمت کت و شلوار ال سی من

بر اساس قیمتی که در فروشگاه اینترنتی این شرکت قرار گرفته، قیمت انواع کت و شلوار ال سی من، بین 5 تا 12 میلیون تومان ، بر اساس رنگ و مدل متغیر می باشد.

کت شلوار ال سی من
کت شلوار ال سی من

4- خانه مد راد

همایون ارشادی
همایون ارشادی

چهارمین برندی که میخوام معرفی کنم ، یه برند لوکسه که جامعه هدفش هم قشر خاصی از جامعه هست.

این برند که چند سالیه با استفاده از سلبریتی هایی مثل محمد رضا گلزار ، مهدی پاکدل ، همایون ارشادی و ... خودش رو مطرح کنه.

رضا گلزار و برند راد
رضا گلزار و برند راد


خانه مد راد (Raad fashion house) ابتدا، به طور خاص در حوزه پوشاک مردانه (کت شلوار) فعالیت داشت.

اما رفته به رفته تنوع محصولات خود را افزایش داد.

در حال حاضر راد به تولید انواع کت، شلوار، پالتو و لباس ‌های کژوال و روزمره مانند تی ‌شرت، پیراهن و سوئیشرت نیز می‌پردازد.
الناز شاکردوست و خانه مد راد
الناز شاکردوست و خانه مد راد

به طور کلی این برند نوپا تونسته در جامعه هدف خودش به خوبی مطرح بشه و بسیاری از افراد شناخته شده از محصولات این برند استفاده میکنند.

5- زاگرس پوش

آخرین برندی که در این مطلب میخوام معرفیش کنم، زاگرس پوشه. این مجموعه نزدیک به دو دهه فعالـیت در زمینه پوشاک داشته و یکی از برندهای مطرح پوشاک ایران، بخصوص کت و شلواره.

کت و شلوار زاگرس پوش
کت و شلوار زاگرس پوش

بشخصه من زمانی با این برند آشنا شدم که اون داستان های مربوط به لباس فرم ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو پیش اومد و انتقاداتی به لباس های خانم های ایرانی در این رقابت ها بود .

المپیک توکیو و زاگرس پوش
المپیک توکیو و زاگرس پوش


سر انجام کاروان ایران با پرچمداری صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال، با لباس برند زاگرس پوش در رقابت ها شرکت کرد.

https://www.aparat.com/v/KVTfL

اخیرا دیدم سرویس زاگرس جت هم افتتاح کردند که در اون قصد دارند سفارشات شهر تهران را ظرف مدت چند ساعت به مشتریان تحویل بدن.

قیمت کت و شلوار زاگرس پوش

کت شلوار زاگرس پوش
کت شلوار زاگرس پوش

به نسبت برند های دیگه ، کت و شلوار های زاگرس پوش قیمت مناسب تری دارند و در فروشگاه اینترنتی این شرکت قیمت کت و شلوار از 3 تا 7 میلیون تومان است.

جمع بندی

در این مطلب 4 تا از بهترین کت و شلوار مردانه در بین برند های ایرانی را به شما معرفی کردم ، حتما اگر شما هم تجربه ای نسبت به این پوشاک ایرانی دارید در بخش کامنت های سایت اون رو بیان کنید .

یا اگر حتی برند کت و شلوار ایرانی استفاده کردید که کیفیت خوبی داشته حتما بهم بگید تا به لیست فوق اضافش کنم .

لباس مردانهپوشاک آقایانکت تک مردانهکت شلوارالمپیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید