ویرگول
ورودثبت نام
فریبا بختیاری
فریبا بختیاری
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

قوانین جهان را بشناسید

بنظرتان خداوند حس دلسوزی به ما دارد اگر پاسختان مثبت است به شما پیشنهاد میکنم این مقاله را با دقت بخوانید :

خداوند دلش به حال من نمی سوزد، و طبق قوانین خودش عمل میکند. قوانینی که نه مربوط به امروز است و نه دیروز، بلکه از ازل بوده و تا ابد نیز خواهد بود. تصمیم بگیرید به جای عجز و لابه، و زاری این قوانین را بشناسید و آنرا در زندگیتان بکار ببندید تا به زندگی بهتری برسید.

"هو الاول و هو الاخر و هو الظاهر و هوالباطن"

این قوانین خیال شما را خیلی راحت میکند و به شما این اطمینان را میدهد که اگر بر طبق آنها عمل کنید، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید . و چیزی که خیلی مهم است آن است که اگر اشتباهی از شما رخ دهد و نتیجه یتان رضایت بخش نباشد، تقصیر خودتان است نه عذاب الهی. نتیجه فرکانس ها و اشتباهات خودتان بوده است

" بما کانو یعملون و بما قدمت ایدیهم " بوده است و البته جای نگرانی هم نیست زیرا از وقتی قوانین جهان را بشناسید میتوانید با تغییر نگاه و تغییر فرکانستان، نتیجه را تغییر دهید. پس نیازی به عجز و گریه یا یافتن مقصر نیست.

پیشنهاد میکنم نگاهی به قرآن بیاندازید تا ببینید چقدر این آیه تکرار شده که و خداوند میفرماید:

" خداوند به بندگان خود ظلم نمیکند"

ببینید چند بار این هشدار آمده است: " هر اتفاقی که تجربه میکنید، بواسطه فرکانسهای خودتان است. بما کسبت ایدیهم و بما قدمت ایدیهم است"

سوره آل عمران :

ذلِک بِما قَدَّمَتْ أَیدیکمْ وَ أَنَّ اللَّهَ لَیسَ بِظَلَّمٍ لِلْعَبیدِ ( 182)

این به خاطر اعمالی است که پیشاپیش انجام دادید خداوند هرگز خداوند بر بندگانش ستم نمیکند.

مثال برجسته این موضوع جنگ احد است:

در جنگ احد، حمزه سیدالشهدا شهید شد. پیامبر نیز به شدت مجروح شد و سپاه اسلام شکست خورد. پیامی که این اتفاقات در قرآن برای ما دارد این است:

هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد که خداوند در مورد جنگ های پیامبر، قوانین را نادیده بگیرد و بگوید حال که شما به من ایمان دارید و کنار پیامبر من هستید، و در مقابل شما ، ابوسفیان بی ایمان است، بنابراین شما را در هر نبردی پیروز میکنم چون طرفدار شما هستم.

هرگز چنین چیزی رخ نداده است زیرا این موضوع بر خلاف قوانین جهان است.

خداوند پس از شکست سپاه اسلام در جنگ احد میفرماید:

این شکست نتیجه اعمال و رفتار خودتان بود. پیامیر به شما دستور حفاظت از آن کوه را داد و این جزء قوانین جنگی بود. اما شما از قوانین جنگ تبعیت نکردید، پشت جبهه را خالی گذاشتید. لذا دشمنان نیز از پشت برگشته و به شما حمله کردند و نفرات بسیاری از شما را کشتند.

این مفهوم به ما یاد آور میشود که چنین چیزی در قوانین جهان نیست که خداوند قانونی را تعیین کند تا در هر صورتی سپاه پیامبر بر کفار پیروز شوند . قوانین طبیعت همواره کار خودشان را انجام میدهند .

خداوند در هیچ جای قرآن ذکر نکرده که ما یک نگاه ویژه به فلان پیامبر داریم و این نگاه ویژه ی ما، باعث میشود که او هر فرکانسی هم که داشته باشد، همواره پیروز بشود.

اگر طبق قوانین عمل نکنید، شکست خواهید خورد حتی اگر پیامیر باشید. این عین عدالت است.

من این نگاه کامل، منطقی و عاری از اشکال را دوست دارم. امیدوارم شما هم با شناخت خدای واقعی بتوانید زندگی خوبی برای خودم رقم بزنید. امیدوارم با درک قوانین جهان، انرژی ای را درک کنید که قوانینی را مقرر نموده که فکر کردن به آنها، شما را به احساس آرامش، یقین و امید میرساند.

قسمتی از کتاب در مسیرنور

نویسنده فریبا بختیاری

قوانین جهان هستیقوانین جهانی موفقیتقوانین جهانقوانین جهان هستی در قرآنقوانین جهان آفرینش
مستر NLP در ایران، سخنران، مدرس موفقیت فردی، روانشناسی ثروت، قانون جذب،موفقیت مالی،بهبود فردی ، نویسنده کتاب قدرت ذهن را بشناسید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید