ویرگول
ورودثبت نام
سید مجتبی قصابی
سید مجتبی قصابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بزرگداشت روز قدردانی

توی این چند سال اخیر افراد مختلفی در مسیر زندگی من تاثیر بسزایی داشتن دوست دارم به مناسبت روز قدردانی در این پست ازشون تشکر کنم:

+ بینهایت از مادرم متشکرم.
در روزهایی که حال و هوای خانواده خوب نبود محکم ایستاد و هیچ وقت از کمک کردن به خانواده‌اش دست نکشید و ناامید نشد.
همیشه دلگرمی خانواده هست و امیدوارم همیشه قدردان زحماتش باشم.


+ تشکر از برادر معنوی و دوست عزیزم محمد مبین که همیشه خیرخواه من هست و همیشه برای مشورت گرفتن ازش کمک میگیرم.


+ تشکر از دوست عزیزم سارا که در سال گذشته در سخت‌ترین شرایط باعث دلگرمی من بود و همیشه نقطه‌های مثبت زندگی رو به من نشون میده.


+ تشکر از امین آرامش موسس #پادکست_کارنکن، محمد شعبانعلی موسس #متمم و محمد پیام بهرام پور موسس #بیشتر_از_یک که در بحث توسعه فردی چراغ راهنمای من هستند.


با تشکر از آقای اسمشو نبر که باعث شد این پست رو بزارم. :)

قدردانیروز قدردانی
سلام مجتبی قصابی هستم. علاقه‌مند به مباحث توسعه فردی، فیلم و سریال و اخیرا در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیتم را شروع کرده‌ام.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید