ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی ملاکی؛ کارشناس ارشد گرافیک
مجتبی ملاکی؛ کارشناس ارشد گرافیک
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

وظایف یک طراح لوگو چیست و چه کارهایی باید انجام دهد؟

طراحی گرافیک را اگر بخواهیم به صورت تخصصی تقسیم بندی کنیم، طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که می‌توان متصور شد، طراح لوگو وظایف و نقش‌های مختلفی را باید در یک شرکت طراحی لوگو ایفا کند. از جمله این نقش‌ها و موارد می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد که یک طراح لوگو باید به آن مسلط باشد.

در این مقاله من مجتبی ملاکی به عنوان طراح لوگو قصد دارم از تجربیاتم در زمینه طراحی لوگو و وظایف یک طراح لوگو اطلاعاتی را بیان کنم، توجه داشته باشین که این موارد حاصل تجربیات من در 4 سال کار به عنوان طراح لوگو در شرکت‌های مختلف به ویژه به عنوان مدیر گرافیک استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر بوده است.

طراح لوگو کیست؟

طراح لوگو شخصی است که با توجه به دانش و تجربه خود اقدام به ساخت انواع لوگو از قبیل لوگو تایپ، لوگو تصویری، لوگو موشن و... می‌کند. یک طراح لوگو در قدم اول باید از تمام قوانین ساخت لوگو به خوبی آگاه باشد و به نوعی باید تجربه کافی در زمینه رنگ شناسی، شاخت متریال‌های مورد استفاده در گرافیک و... داشته باشد.

اگر قصد دارید بدانید طراح لوگو کیست به مقاله طراح لوگو کیست وب سایت میانبر مراجعه کنید.

وظایف طراح لوگو

یک طراح لوگو در قدم اول باید بداند که گرافیک چیست و چه ترکیب رنگی به چه ترکیب رنگی به هم می‌آید.

آنچه که در حال حاضر به عنوان وظایف طراح لوگو شناخته می‌شود، مجموعه مواردی است که طی مرور و پس از تجربه کردن های متفاوت به دست می آید.

در ادامه من به موارد و گزینه‌هایی اشاره می‌کنم که از نظر من به عنوان کارشناس ارشد گرافیک، جزو وظایف طراح لوگو به حساب می‌آید.

  • دانش کافی در زمینه رنگ شناسی
  • شناخت انواع فرم ها و قالب‌های فرمی





طراح لوگووظایف طراحطراحی لوگولوگوشرکت طراحی لوگو
مجتبی ملاکی‌ام؛ کارشناس ارشد طراحی گرافیک و مدیر استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک، خدمات طراحی گرافیک را به بهترین نحوه با وب سایت سلام گرافیک https://higraphics.ir پیش ببرید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید