ویرگول
ورودثبت نام
mojtabamoradi233
mojtabamoradi233
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

شربت جادویی حل مشکلات

شربت جادویی حل مشکلات
شربت جادویی حل مشکلات

چند وقت پیش از ستاد پیشگیری از جرم استان چهارمحال و بختیاری با من در جهت شرکت در دوره ای تماس گرفته شد که نمی دانستم که واقعا چه دوره ایست ، اصلا چرا من را برای این آموزش این دوره دعوت کرده اند و هرچه از مسِئول این دوره پرسیدم فرموند که فقط شرکت کن ضرر نمی کنی.من به این امر اعتقاد دارم که هر اتفاقی در جهان که می افتد به خیر و صلاح من است پس بدون چون و چرا قبول کردم . من در طرحی شرکت کردم که اسم آن طدح امید بود .

طرح امید به استخراج انگیزه ها و ویژگی های فطری انسان می پردازد و می گوید فرد مقابل چه چیزی دارد و به مهندسی اکتسابی افراد پرداخته و آشفتگی های موجود در زندگی روزمره را مخصوصا قشر آسیب پذیر را مورد بررسی قرار داده راهکار های عملی به روشی بسیار ساده برای آنها ارائه می دهد که این قشر می تواند شامل دانش آموزان ، دانشجویان ،زندانیان و افرادی که دچار بیماری اعتیاد شده و… می شود.

بسیاری از ما انسانها بسیاری از مسائل را میدانیم اما نمی دانیم چطور باید آنها را در زندگی خود اجرا کنیم .در راه رسیدن و اجرایی کردن دانسته ها مسیری وجود دارد که ما باید آن را طی کنیم . ما باید بتوانیم دانایی خود را به توانایی ویا دانش خود را به مهارت تبدیل کنیم اما این امر چگونه میسر خواهد بود؟
دوره ی امید به همین منظور طراحی شده است و فرایند شدن را به مردم ایران آموزش می دهد  تا مهارت این را بدست آوردند که بتوانند آگاهی های خود را به شدن و مهارت تبدیل کند و طعم زندگی شیرین را به انسان بچشاند و سبکی از زندگی را آموزش می دهد که باعث صرفه جویی در تمام عرصه های زندگی شده و انسان را به مطلوب می رساند. برای خواندن مقاله اینجاکلیک کنید.
حل مسائلدوره امیدموفقیتارتباطات
من مجتبی مرادی مدرس و سخنران و نویسنده ی کتاب صندوقچه ای از طلا هستم من در استان چهارمحال و بختیاری ،شهرستان شهرکرد،روستای هرچگان بدنیا آمدم.من دارای یک شرکت تجاری و یک بنگاه فروش مصالح ساختمانی هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید