ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی ورشاوی
مجتبی ورشاوی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ظرف هایی چوبی که از آینده می آیند

ظرف های طرح سنگ
ظرف های طرح سنگ

کار من در کارگاه ورشاوی در اولین محصول با ظرف های چوبی طرح سنگ شروع شد که از اتفاق خیلی هم پر فروش بودن .

(همین الان شاید دلتون آب شده باشه اما دیگه اینها نمی سازم)

اما یک سری از مشکلات وجود داشت :

اول اینکه من فقط طراح بودم وسازنده شخص دیگری بود .

دوم : کارگاه سازنده به محل کار من دور بود بنابراین نمی تونستم یک نظارت صحیح داشته باشم .

این بود که باوجود پرفروش بدن محصول از خیر کار گذشتم .

توی کار ما یا باید کل چرخه طراحی و تولید را زیر نظر داشته باشی و یا اینکه خودت را برای یک زیان عمیق و سوزان آماده کنی .

پ ن : این روزها یک عده شارلاتان پیدا شدن که دستگاه های سی ان سی چوب بی کیفیت می فروشن. میخواستم یک پیشنهادی داشته باشم به کسایی که میخوان وارد کار ظروف چوبی بشن و سرمایه زیر 100 تومن دارند .

توصیه من اینه :

دست نگهدارید. برید باپولتون طلا و دلار بخرید و اگر نه سال دیگه همین را هم ندارید .



کارت خوشگل ویزیت
کارت خوشگل ویزیت


کارطرح سنگظرف چوبیسی ان سی
طراح و سازنده ظروف سرو و پذیرایی چوبی در اصفهان www.instagram.com/varshavi_workshop
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید