ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی ورشاوی
مجتبی ورشاوی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

لگو و اثر دژاوو(Déjà vu) .

لگو اول
لگو اول

میخوام داستان ساخته شدن لگوی ورشاوی را براتون تعریف کنم اما قبل از همه بیایید بقیه اتود ها را تماشا کنید .

لگو دوم
لگو دوم
لگو سوم
لگو سوم



یک هنرمند درجه یک اطرافتون دارید ؟ خوب برید خدا راشکر کنید .

اما من خدا راشکر کلی هنرمند در اطرافم داشتم که بادیدن کارهاشون کیف می کردم .

اما هنرمندی که این لگو خوشگل را برام طراحی کرد از دوستان خانمم هست . نمی دونم درسته اسمش را اینجا بنویسم یا نه اما خلاصه خیلی انسان باحال و درجه یکیه .

این هنرمند کارهای زیادی می کنه از ساخت زیورآلات بگیر برو تا برسی به طراحی لباس و ...

یک روز که داشتم داخل اینستاگرام (خدابیامرز) گشت می زدم به یکی از زیورآلات این دوستمون برخوردم که به سبک سیاه کاری روی فلز ( اگه درست بگم) نوشته ای را روی یک پلاک فلزی حک کرده بود و خوب فونت دستنویس قشنگی داشت .

حالا می رسیم به دژاوو، آقا آشنا پنداری عمیقی پیدا کردم به این دست خط و فهمیدم که دلم میخواد اسم من را با همین سبک برام بنویسه .

خلاصه با کمال پررویی ازش درخواست کردم که یک لگو برام طراحی کنم و ایشونم لطف کرد و انجام داد .

وقتی آماده شد حس کردم سالها این لگو را دیدم .

از آن زمان تا الان چند سال گذشته و هنوز که هنوزه این لگو برام آشنایی داره و ازش کیف بصری می برم .



کارت ویزیت
کارت ویزیت




طراحی لباسلگوطراحی لگو
طراح و سازنده ظروف سرو و پذیرایی چوبی در اصفهان www.instagram.com/varshavi_workshop
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید