ویرگول
ورودثبت نام
ممتازکلاب
ممتازکلاب
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش کسب درآمد با بلاگری در اینستاگرام+ نمونه

چه در ایران ، چه در امریکا ، آلمان ، هلند ،صربستان ، ترکیه و هند و هر کشور دیگه ای که برید وقتی از فروشندگان و شرکت ها سوال بپرسید که بزرگترین مشکل شما چی هست قطعا پاسخشان اینه: مشتری بیشتر!!

در واقع رقابت بسیار زیاد در این دنیای شلوغ پر زرق و برق و پر از دروغ باعث شده آدم ها در برابر هر گونه تبلیغ گارد داشته باشند و احساس کنند هر فروشنده ای فقط به دنبال نفع خودش هست.

این شد که فقط حرف کسانی رو باور دارند که ذی نفع نباشند و مثل یک دوست راهنماییشون کنه.

از شما درخواست دارم که به این فکر کنید تا حالا چند بار شده از دوست یا آشنا تعریف جایی یا محصولی رو شنیدید و باعث شده شما هم از اونجا خرید کنید....

قطعا زیاد پیش اومده. وقتی پسر خاله ی من یا دوست من یا همسایه من به من میگه این شلوار رو از فلان فروشگاه یا از فلان پیج اینستاگرام خریدم و جنسش عالیه و قیمتشم فوق العاده مناسب هست خب شما با جون و دل اون حرف رو میپذیرید چون میگیم این دوست من که ذی نفع نیست.

فکر میکنم تا الان کم کم متوجه شدید که میخوام چه حرفی رو بهتون بگم...

دوست باش ، دوستی کن ، مثل دوست حرف بزن ، دوستی کن مثل یه بلاگر

سلام یک محصول داریم خیلی عالی میتونید همین الان خرید کنید!!!!!!!

جمله ی بالا کاملا داره نشون میده که شما میخواید به هر قیمتی شده محصولتون رو بفروشید و کسب سود کنید.

جدی عرض میکنم به شما : مردم امروزه خیلی باهوش هستند و کاملا نیت شما رو متوجه میشن.

ما قراره یاد بگیریم چطور حرفه ای مردم رو گول بزنیم؟؟؟؟ نه!

یک بلاگر در واقع در یک زمینه ی تخصصی فعالیت میکنه و اصطلاح کوچه بازاری "خوره ی اون کار" هست.

مثلا وقتی شما قصد دارید بلاگر کفش بشید و از طریق بلاگری کردن در اینستاگرام کسب درآمد کنید قرار نیست فقط محول معرفی کنید. خب طبیعیه که مردم از جایی که فقط قراره بهشون فروخته بشه خوششون نمیاد.

آموزش بلاگری با روش ممتازکلاب:

یکی از کارهایی که بلاگر های حرفه ای انجام میدن و از طریق اون محصولاتشون را در تعداد بالا میفروشند اینه که طوری روی مخاطب اثر میذارن که مخاطب اون حرف رو می پذیره. نه تنها میپذیره بلکه میخواهد اون رو حرف رو به دیگران هم بگه.

دیدی یه پست جالب یا حقیقت مهمی رو کشف میکنیم میخوایم به بقیه هم بگیم؟ دقیقا تاثیری که بلاگر روی تو میذاره هم از همون جنسه.

آموزش جامع بلاگری - ممتاز کلاب
آموزش جامع بلاگری - ممتاز کلاب


اثر گذاری با بلاگری که منجر به فروش میشه ، ایجاد جریان هایی در بخش استوری های اینستاگرام که مخاطب و فالوور رو با تو همراه میکنه ، اینکه چطور توی استوری ها پیشنهاد فروش بدیم مثل یک بلاگر حرفه ای و ....

همه ی موارد بالا رو در یک کلاس آموزشی جامع برای شما گرد آوری کردم و به صورت 6 ساعت آموزش ویدیویی به همراه اسلاید ها و ده ها مثال قرار دادم تا بتوانید از صفر بلاگری حرفه ای رو یاد بگیرید.

این کلاس آموزشی محصول وبسایت ممتاز کلاب هست که یکی از تخصصی ترین وبسایت های ایرانی در این زمینه است.

https://momtazclub.ir/course/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%da%a9%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1%db%8c/






کسب درآمدبلاگریآموزش بلاگریبلاگری اینستاگرامکسبدرآمد از اینستاگرام
سلام. من محمد امین هستم. موسس وبسایت ممتاز کلاب یکی از تخصص ترین وبسایت های ایران در زمینه ی بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد انلاین. مطمئن باشید آموزش های وبسایت ممتاز کلاب کاربردی و همراه با مثال هست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید