ویرگول
ورودثبت نام
مونا فاطمی
مونا فاطمی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

پاد سیستم جذاب ویپرسو

اگر شما هم جزو علاقه مندان به دنیای ویپ و پاد باشید حتما نام برند ویپرسو رو شنیدین. یه برند چینی که از ۲۰۱۵ رسما و قانونا کارشو آغاز کرده و اولین محصولش به نام تارگت رو در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کرد. جدیدترین سری که به نام ایکسراس تولید کرده یکی از محبوبترین ‌ها شده. باید اشاره کنم که Vaporesso خودش رو به تولید پادسیستم محدود نکرده و پاد ماد و ویپ قلمی هم تولید می‌کنه. ویپرسو چند جایزه رو از آن خودش کرده و ثابت کرده که همیشه به فکر بهتر شدن و خوب موندن هست.



انواع پاد ویپرسو

مدل های مختلف پاد ویپرسو مثل ایکراس،سری جن، سری لوکس توی بازار موجوده. ویپرسو به عنوان یه برند پریمیوم به حساب میاد. اسم یکی از سری مدل‌هاش سری لوکسه که از حق نگذریم واقعا لوکسه. طراحی زیبا، رنگای دلفریب. اندازه مناسب. همه دست به دست هم میدن که شما احساس شیک بودن از محصول بگیری. پس اگه می‌خوای پاد توی دستات بدرخشه من خرید پاد ویپرسو رو بهت پیشنهاد می‌کنم.

نکته جالب توجه اینه که با وجود اینکه کیفیت خوب و مطلوبی داره، قیمتش سر به فلک نمی‌کشه و همیشه توی محدوده قابل قبولی در نوسان بوده.



پادویپرسو
من می‌خوام شما رو به دنیای مه گرفته ویپینگ ببرم! با من باش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید