ویرگول
ورودثبت نام
Monire Hajakbari
Monire Hajakbari
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نقطه، سر خط کارآموزی

اینم از آخرین مشق عشق باشگاه محتوا

باید تجربمون از فصل ده رو بنویسیم. بالاخره میتونم صادقانه نظرمو بگم.

من اصلاً راضی نبودم. اصلاً پیشنهادش نمی‌کنم. واقعاً پشیمونم که چرا این دوره رو شرکت کردم...

میدونی... همش دروغ بود. باشگاه محتوا یکی از بهترین تجارب زندگی‌ام بود. برای من باشگاه محتوا از اولش نجات‌بخش بود، از همون موقعی که متن آزمون انتخابی افراد بورسیه دار رو باید می‌نوشتیم. نوشتن اون متن مستلزم این بود که عمیقاً به خودم و اون کسی که بودم و هستم و در آینده میخوام باشم فکر کنم. پس به یادم آورد که منیره واقعی چه خواسته‌ها، آرزوها و اهدافی داشت.

وقتی خوندم که رتبه اول شدم نه اینکه رتبه مهم باشه، از این خوشحال شدم که بالاخره بعد مدت‌ها یه اتفاق خوب افتاد.

چند روز قبل از شروع دوره به‌صورت اتفاقی با پیج یکی از بچه‌هایی که ایشون هم باشگاه دهمی بودن آشنا شدم. حقیقتاً مسحور قلمش و احساسش شدم، همه پستاش خوندم و فالوش کردم. چند روز بعد دیدم که از کلاس آنلاینمون استوری گذاشت و الان یکی از کساییه که توی باشگاه خیلی دوستش دارم.

نمیخوام فقط از این دوستم حرف بزنم، فکر می‌کنم عادلانه نیست و زیرسؤال‌بردن همه افراد باشگاهه. همه کسایی که توی فصل ده دیدم عالی هستن. چه مامان بابای باشگاه، چه خواهر برادرای باشگاه (منتورها و مربی‌ها)، چه بچه‌های باشگاه (دوستام). وقتی که مدت‌ها با اتفاقات بد سروکار داشتی و آدمای خوبی توی زندگی‌ات ندیدی، دیدن همه این انسان‌های خوب اونم یکجا واقعاً... احساس سرزندگی و شادی بهت میده. من بابت همشون سپاسگزارم.

گزارش لحظه به لحظه
گزارش لحظه به لحظه

اگر بخوام در مورد خود باشگاه بگم، هیچ دوره‌ای به این مرتبی و منظمی که از اول یه نقشه راه کامل و با جزئیات ارائه بده ندیدم. البته که از کسایی که خودشون مدرس مفاهیم تقویم محتوا هستن چیزی کمتر از این هم انتظار نمیره.

نکته مثبت دیگه در مورد باشگاه نظمی بود که در برگزاری جلسات و انتشار محتوا پس از اون وجود داشت. هیچ داده‌ای جا نمیموند و اگر نمیتونستی جلسات آنلاین رو شرکت کنی خیالت راحت بود که همه اطلاعات محفوظه.

در کل من خیلی راضی بودم. امیدوارم همه فصل دهمی‌ها هم از آشنایی و عملکرد من راضی باشن. این یک آغاز بود و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها به پایان برسه و امیدوارم هیچ‌وقت به پایان نرسه. ما نقطه گذاشتیم ته خط دوره باشگاه و اومدیم سر خط جدید با کارآموزی در باشگاه. اینم یک مزیت دیگه.

محتواباشگاه محتوابازاریابی محتوانوشتن متن
جمع اضداد از منظر غیر فلسفی:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید