ویرگول
ورودثبت نام
Mobina afrasyabi
Mobina afrasyabi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اجاره هفتگی خانه در استانبول

اجاره خانه در شهر استانبول
اجاره خانه در شهر استانبول

اجاره هفتگی خانه در استانبول چگونه است؟

سلام، قطعا همه ما می‌دانیم که استانبول یکی از بهترین شهرهای کشور ترکیه است به طوری که با ماندن در این شهر به مدت یه هفته حتما دوست داشته اید تا به خرید خانه در استانبول و زندگی در این شهر بپردازید.

شهر ترکیه یکی از شهر های مورد علاقه من است و با اولین سفر به این کشور علاقه مند به ماندن درآن شدم، یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در این زمینه از من میپرسند نحوه اجاره هفتگی خانه در استانبول است.

اگر قصد سفر به شهر بسیار زیبا و دیدنی استانبول را دارید بهتر است بدانید که بهترین روش برای کاهش هزینه های سفر اجاره هفتگی ملک در استانبول می‌باشد.

در واقع اولین دفعه ای که من به شهر ترکیه برای مهاجرت اقدام کرم یکی از دوستان نزدیک من با معرفی مسکن گلدن کی در ترکیه به من در برای اجاره خانه در این شهر کمک کرد و بعد از اون من با اقامت در این شهر توانستم مدارک مورد نیاز برای اقامت دائم خود در ترکیه را تکمیل کنم.

در واقع هزینه های اقامت در هتل های ترکیه نسبتا بالا است مخصوصا برای من که به دلیل تهیه مدارک مورد نیازم و ثبت نام در دانشگاه مجبور بودم حدود و هفته در شهر استانبول ماندگار باشم، حقیقتی که وجود دارد این استا که هزینه اجاره خانه هفتگی من در شهر استانبول چیزی کمتر از آنچه فکر میکردم شد اما در حال حاضر بازار مسکن در ترکیه دچار نوسانات بسیار زیادی شده است که برای اطلاع بیشتر از قیمت خرید و اجاره خانه در استانبول می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

0019376971063

اجاره خانه در استانبولملک استانبولخرید خانه در استانبولاستانبولاجاره هفتگی خانه استانبول
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید