ویرگول
ورودثبت نام
fateme moosavi
fateme moosavi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

از زبان یک نویسنده

● تاثیر کار و شغل بر زندگی و هنر?

یکبار توی مصاحبه ای با محمود دولت آبادی خوندم :

من هنر رو از کار کردن یادگرفتم ، تاثیری که کار کردن روی زندگی من گذاشت از تاثیری که بهترین نویسندگان و کتاب هایشان روی زندگی ام گذاشتند بیشتر بود. من هنر رو در کفاشی ، ارایشگری ، کشاورزی و .. دیدم. کار آموزنده ترین کتاب است برای زندگی من و برای هنر من . راه یادگیری کار کردن است...

▪︎دولت آبادی نویسنده رمان مشهور کلیدر در حالی این جملات را گفته است که از شش سالگی در مغازه کفاشی مشغول به کار بوده و در نوجوانی در باغ و صحرا کار کرده است.

⭐به نظر می رسد یک نگاه جدید و تازه به کسب و کار و شغلی که در آن فعالیت می کنیم یک نقطه جدید برای یادگیری است . این یک امتیاز است ، داشتن یک شغل همان چیزیست که ما را متمایز میکند ، ما را رشد می دهد و راه تازه ای را به ما نشان می دهد. کسب و کار باید همان هدفی باشد که ما را به سوی هنر سوق می دهد.

?به نظرم هنر و کسب و کار باهم یک رابطه متقابل دارند، هنر باعث خلق ایده های بهتر برای کار می شود و کار زمانی که با هنر گره می خورد مسیری خلاق تر و گسترده تر برای کشف چیزهای جدید می آفریند. کار همانیست که به ما معنا می بخشد .

✍من از دید نوشتن اینطور به شغل نگاه میکنم: یک جعبه جادویی که هربار می توان به سراغش رفت و ایده ای را از آن بیرون کشید.

کار مثل یک دنیای متفاوت است ، دنیایی الهام بخش که دری به سوی تجربیات زیسته می گشاید. کار می تواند یک جعبه شانس باشد ، جعبه ای که در بدترین حالت تجربیات تازه و نگاه تازه ای به زندگی ات می بخشد.

کانالی برای تقویت عضلات نویسندگی شما??

کانال آغازی نو با نوشتن

@neviisandegi

نویسنده ?? تولیدکننده محتوا ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید