ویرگول
ورودثبت نام
محمد جانمحمدی
محمد جانمحمدی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

طرز فکر رشد | چطور بهتر یاد بگیریم؟

طرز فکر رشد
طرز فکر رشد

تئوری طرز فکر رشد

به‌نظرتون موفقیت‌هایی که تا الان داشتید بیشتر تحت تاثیر تلاشتون هست یا هوش و استعدادتون؟


اگر فکر می‌کنید موفقیتتون حاصل تلاش خودتونه کم‌کم به این نتیجه می‌رسید که چطور روند تلاشتون رو بهتر کنید تا بهتر پیش برید، حتی اگر شکست هم بخورید از چالش‌ها خوشتون میاد و می‌دونید که قراره چیز جدیدی یاد بگیرید.

اما اگر فکر می‌کنید موفقیتتون حاصل هوش و استعدادتونه خیلی جاها از چالش‌های که براتون پیش میاد می‌ترسید و از روبرو شدن باهاشون می‌ترسید، چون فکر می‌کنید نکنه یه‌وقت اون برچسبِ باهوش بودتون خراب بشه.

اگر طرز فکر رشد داشته باشد (تلاش برای موفقیت) بعد از شکست‌هاتون از خودتون می‌پرسید:

  • جواب درست چی بود؟
  • اشتباهم کجا بود؟
  • بیشتر تلاش می‌کنم.
  • بیشتر یاد می‌گیرم.
  • و ...
یه MindSet درست می‌تونه شما رو به یک یادگیرنده‌ی حرفه‌ای تبدیل کنه.
مغز انسان پویاست و آرایش نورون‌های ما تغییر می‌کنه، پس به چالش بکشیدش.

چنل تلگرامم
طرز تفکریادگیریتفکرمهارت
سیلام سیلاممم، من moradoxs ام، از سال ۲۰۱۸ برنامه‌نویسی رو توی حوزه‌ی وب شروع کردم. علاوه‌بر اون تجربه‌هایی تو دیجیتال مارکتینگ دارم که اینجا راجع‌بشون صحبت می‌کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید