ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی کلهر
مرتضی کلهر
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

جمله نویسی روزانه ۱

بسم الله الرحمن الرحیم

گلچین جمله نویسی روزانه ۱

۱. خشم دریچه همه بدی ها و جنایت هاست!

۲. ادب را از بی ادب و با ادب یکسان می توان آموخت.

۳. حشمت باشی می توانی حشمت را بهتر درک کنی .

۴. استمرار شکوه و نگاه عمیق من به روی تو یعنی عشق در دلم نشسته است.

۵. من مثل کوه ایستاده ام اما کوه مثل من نشسته است.

۶. پاییز رفت و من برگشتم....

۷. باز هم قاعده ها به هم پیوستند و کودکی متولد شد.

۸. ماجرای نیمروز در زندگی من با یک نیمرو شروع شد

۹. قاب خالی در نگاه مسافر جای انتظار را باقی می گذاشت .

۱۰. من در کورسوی تاریکی تاریکی می بینم واقع بین هستم.

۱۱. پارسال دوستم بودی امسال دشمن ام شدی می ترسم سال دیگه رو حدس بزنم ..

۱۲. نان به نرخ روز خوری هم حدی دارد که من حد آن را برای تو مجاز می دانم .

۱۳. هیچ کس با عبارت زنان خدا آشنایی ندارد اما لغت مردان خدا را بارها همگی شنیده ایم

۱۴. گندم های دور خانه همسایه برای تو نیست.

۱۵. در جستجوی آبی دریایی باش

۱۶. پایان همیشه یک آغاز نهفته در خود دارد.

۱۷. لباس نو یعنی خداحافظ خاطرات قدیمی

۱۸. جملاتش سیگاری شده اند

۱۹. هیچ کس نمی داند چرا او پای باران نشست و خیس شد

۲۰. .فرق بین آدم ها بر روی سرشان است !

۲۱. این جمله یک هدیه به شماست باز خوانی اش کنید از ابتدا تا انتها ..

۲۲. راه های امید بستن به زندگی را نمی دانست پس مرد

۲۳.چه شعرها که بی خیال از نو سرودیم

۲۴.چای خوش خاطرات را آیا دم کرده ای ؟!

۲۵. شبیه تو شدم عشق را تجربه کردم جهان برایم طور دیگری شد.

۲۶. لباس عروس خونی بود داماد چاقو کشید قاتل فرار کرد

۲۷. می خواهیم بزرگ شویم باید دایره آرامش هایمان بزرگ شود

۲۸. هر چه دوست تر بداری آرام تر هستی

۲۹. خشم هایت را بیرون بریز حالا آرامش خودش می آید

۳۰. آرامش را برایم هجی کن فکر می کنم مشکلی پیش آمده است.

۳۱. آرزو های بزرگ جایی برای آرزو های حقیقی نمی گذارد

۳۲. آسایش در زندگی حاصل پذیرش رنج هاست نه جنگ با آنها

۳۳. هر کس انگشت به آسمان می گیرد و اشاره به ستاره ای دارد حتما آرزو ای را نشانه در ذهن دارد

۳۴. آرایش های جنگ های کوچک و بزرگ یکی است آن هم این که حمله برای نابودی.

۳۵. کدام آرزو را بر سنگ مزارت می خواهی بنویسند؟

۳۶. آسودگی پس از طوفان طیفی از آرامش و لذت ب همراه دارد.

۳۷. آرامش بچه گربه را یک بچه سگ نمی فهمد.

۳۸. گاهی باید تمام نباید ها و باید ها را با لیف از بدنمان بشوییم

۳۹. کاهش باد های موسمی کار خودشان است

۴۰. هزار بار باران بارید و سیل نتیجه اش شد


با سپاس از توجه شما دوست عزیز 🌷🌷

جملهجمله زیباجمله قصارجمله سازیتمرین جمله سازی
دفترچه ی ایده ها و یادداشت های من | https://zil.ink/morito
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید