ویرگول
ورودثبت نام
morteza
morteza
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

متن شماره ۱

حتی نمیدونم عنوان چیزایی که اینجا میذارن چیه، پست، ویرگول?? یا چی... واسه همین نوشتم متن!

قدیم‌تر فکر کنم اینجا عضو شده بودم و یه چرخی زده بودم ولی چیزی چشممو نگرفت، نتونستم باهاش کنار بیام خیلی. مدتها تو بیان بودم. امروز از پیوندهای روزانه یه وبلاگ اومدم اینجا و یه مطلبی درباره فیل سفید خوندم و حس کردم شاید اینجام جای جالبی باشه. اومدم یه حساب باز کردم باز و فکر کنم اینجا درباره همون سه موضوعی که تو بیوگرافی نوشتم بنویسم. رشته تحصیلی حساب نیست، اون بقیش?

یه وبلاگ دارم که اون تو روزمرگی‌هامو مینویسم. یسری چیزای دیگه هم تو ذهنم دارم که یه وقتایی تو وبلاگ با حالت معذب بودن میذاشتمشون. حس میکردم جای خوبی شاید نیست. نمیدونم.

خلاصه امروز انگار اومدم بانک یه حساب جدید باز کردم و یه کارت بانکی جدید گرفتم‌. نمیدونم میتونم از این‌کارت استفاده درست بکنم یا میره یه گوشه بغل همه کارتای دیگه‌ای که کلی از تاریخشچون گذشته و حتی دلیلی نمیبینم برم تعویضشون کنم!

اینجام اصلا بلد نیستم و مث روزای اول توییتره برام. البته اونجا خارجی‌تر و کوچیکتر بود و خیلی سخت‌تر بود. ولی حس میکنم یه چیز تو همون مایه هاست، بدون محدودیت کاراکتر! اپلیکیشنش رو نصب کردم ولی هیچ‌فایده‌ای نداشت. وبسایتش رو از طریق آپشن گوگل‌کروم به صفحه اصلی گوشیم اضافه کردم و به مراتب از اپش بهتره! این عجیب بود و خب خدا رو شکر که سایتش قشنگ با گوشی سازگاره. یجا توی قوانین هم نوشته بود در صورتی که دسترسی کاربر به مطالبش به دلایل خارج از دسترس ویرگول از بین بره، هیچ‌مسئولیتی متوجه ویرگول نیست. اینم ترسناک بود. کاش لااقل یه بند تکمیلی داشت که اطلاعات رو‌ ما بکاپ داریم و اگه سرورامون منفجر شد یا مثلا اتفاقات این مدلی، ما همه تلاشمون رو جهت اینکه بتونیم نوشته‌ها و آرشیو شما رو نگه داریم انجام دادیم. اینجوری انگار اگه یچیزی شد دیگه شده دیگه، ما عمدا که نکردیم...?

خلاصه اینا رو‌نوشتم که روز ورود و داستانی که باعث شد ییام رو‌ ثبت کرده باشم. همین

فیل سفیدکارت بانکیتازه وارد
مهندس عمران، علاقمند به سینما، شعر و نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید