ویرگول
ورودثبت نام
Morteza Goodarzi
Morteza Goodarzi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی و بررسی بروکر اینگات INGOT

من میخوام در این پست به صورت خلاصه مزایا و معایب بروکر اینگات INGOT را بررسی کنم همانطور که می دانید بروکر اینگات یک بروکر تازه تاسیس است که در سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرده است.

INGOTبروکر
INGOTبروکر

طبق بررسی های بنده، در این مدت ایرانیان زیادی را به خود جلب کرده است و خدمات رسانی می کند. حال میخوام با چند معیار بدون اضافه گویی به این بروکر یک نمره ای بدهم پس با من همراه باشید:

دفتر مرکزی بروکر اینگات: استرالیا

سال تاسیس: 2006

رگوله معتبر: ASIC، SVGFSA

واریز و برداشت: ریالی، نتلر، ارز دیجیتال و...

نماد های معاملاتی: +1000

حداکثر اهرم: ۱:۵۰۰

پلتفرم معاملاتی: MT4, MT5

بنده بر اساس این معیار ها اگر بخواهم یک نمره ای به این بروکر بدهم از نمره 10، نمره 5.5 را در نظر میگیرم. به علت این که نسبت به رقبا مناسب کار کرده است؛ پس اگر تصمیم دارید به ایجاد حساب در این بروکر یا می خواهید به صورت کامل راجب این بروکر مطالعه ای داشته باشید پیشنهاد میکنم روی لینک منبع کلیک کنید تا به صورت کامل راجب بروکر اینگات اطلاعات مناسب کسب کنید.

منبع: https://kodambroker.com/broker/ingot/

فارکسبروکر فارکسINGOTبروکر اینگات
من مرتضی گودرزی هستم از سال 1398 به صورت تخصصی در حوزه فارکس و بازار های مالی وقت گذاشتم و در پروژه های دلتا اف ایکس - کدام بروکر و ایران ریبیت مشغول به کار هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید