ویرگول
ورودثبت نام
اسلام انسانی
اسلام انسانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

چرا اسلام باعث خشم جوونها شده

چرا اسلام شده یه هیولای هفت سر برای اکثر جوانها ؟چرا تا اسم اسلام میاد اکثر آدمهایی که میشنوند عصبی میشن ؟این اولین پست بنده بعداز دوسال هست و قرار یک مقدمه ای باشه بر کار و هدف این پیج که بنده حقیر نویسنده پست هاش هستم من مرتضی خسروی متولد ۶۵ در استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه هستم البته اون زمان باختران بود ، پدر بنده از رزمنده های هشت سال دفاع مقدس و پاسدار سپاه پاسداران بود ایشون خیلی خیلی خشک مذهبی بودند و همین باعث میشد که من کنجکاو بشم با خودم میگفتم که خداوند این همه راجع به مهربانی و محبت دین اسلام حرف زده پس چرا امثال پدر من فکر میکنن هرچی خشک تر باشی مومن تر هستی خلاصه از نوجوانی شروع کردم به تحقیق راجع به همین موضوع و فهمیدم که اصلا اسلامی که خدا و پیامبرش میگن با این اسلام دوتا دین متفاوت هست و میخوام به شما هم که اسم اسلام میاد عصبی میشین بهتون میخوام بگم که اشتباه گرفتید اسلام رو این دینی که الان در حکومت جمهوری اسلامی ایران هست اسلام نیست ،من از کلمات خیلی اداری و ادبی و ازینجور نوشتنها مثلا میگن این نطق شما یک سفسطه بود و در ورای جهان هستی بنیاد و برهان سکولاریسم و،،، اینارو نمیپسندم و تصمیم گرفتم به زبان محاوره بنویسم ،خوب انشاالله از پست بعدی اولین بحث رو آغاز میکنیم اگه سوالی راجع به دین اسلام دارید بپرسید فقط جسارتا و با عرض شرمندگی اگه بلد نباشم میگم بلد نیستم و دیگه خواهشا نپرسید من علامه دهر که نیستم چیزایی که بلد باشم رو حتما جواب میدم ،یاعلی

اسلاماسلام دین مهربانیاسلام ناباسلام جمهوری اسلامیدفاع مقدس
اسلام و دلایل تنفر برخی جوانان از دین اسلام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید