ویرگول
ورودثبت نام
Morteza Alizadeh  - مرتضی علیزاده
Morteza Alizadeh - مرتضی علیزاده
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چی شد که برنامه نویس شدم


من ابتدا دوره کاردانی دانشگاه صنعتی قوچان در رشته نرم افزار قبول شدم

راستش رو بخواین هیچ علاقه ی به رشته ی که قبول شده بودم نداشتم

و تا 3 ماه قبلش حتی توی خونه کامپیوتر هم نداشتیم و کارهای خیلی ساده رو یاد نداشتم!

با اکراه و بی میلی رفتیم ثبت نام کردیم، ترم یک درس اصلی رشته مون مقدمات برنامه نویسی کتاب C بود

استادی داشتیم آقای بابایی، ایشون چندسالی از خودمون بزرگتر بودن و جوان و پر انرژی

با نحوه تدریس و ذکر جزئیات مراحل کم کم به برنامه نویسی علاقه مند شدم

و همون هفته های اول بود، استاد اگه تمرینی میداد من تمرین رو واسه خودم سخت ترش میکردم و به استاد تحویل میدادم ☺

توجه استاد هم بعد چند جلسه جلب من شده بود و موقع تمرین دادن به من تمرین جدا و سختری میداد

حتی موقع پروژه پایان ترم از پروژه تعریف شده خیلی فراتر نوشتم و استاد که 1.5 نمره واسه پروژه لحاظ کرده بود واسه پروژه من 5 نمره داد!

این مسئله باعث شد من کم کم به برنامه نویسی علاقه مند شدم و همیشه جلوتر از تدریس اساتید برنامه نوشته بودم ( حالا هرچند خیلی ابتدایی بودن ولی انگیزه میداد بهم )

و شد آنچه شد.

مالک محصول جعبه ابزار هوش مصنوعی تلنت ای آی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید