ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی دلیل
مرتضی دلیل
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آموزش Asp.Net Core 6 با یک پروژه ساده در ویژوال استودیو 2022


برای دیدن ویدیوهای من در مورد برنامه نویسی عضو این کانال شوید :
https://t.me/mediapub_channel

در هفته های اخیر فرصتی دست داد و یک ویدیوی جدید یک ساعته مختصر و مفید درباره مقدمات کار با دات نت ساختم.

انتشار نسخه پریویوی Asp.Net Core 6 و Visual studio 2022 بهانه ای شده که هم به معرفی این دو نسخه بپردازم و هم یک پروژه ساده رو با این دو، از صفر تا مرحله انتشار انجام بدم.

ساخت این ویدیو به خاطر حجم مطالبی که توش هست برای من وقت گیر بود ولی دیدنش به نظرم هم وقت کمتری میخواد و هم خالی از لطف نیست، مخصوصا برای علاقمندان مبتدی دات نت.

خوشحال میشم پیشنهادات شما رو بشنوم؛ اینکه چه مطالبی رو در حوزه برنامه نویسی بیشتر میپسندید و چه کمبودی در نحوه آموزش حس میکنید به من کمک میکنه که برای ویدیو های آتی برنامه ریزی کنم.
این حس و حال و نظرات شماست که به من روحیه میده تا با یاد دادن و یاد گرفتن حلقه دوستان خودم رو افزایش بدم.

این ویدیو توی یوتیوب پابلیش شده و میتونید از طریق لینک زیر هم ببینیدش.

https://youtu.be/OcLi2Z5z-W8
آموزش برنامه نویسیآموزش asp coreآموزش asp core 6آموزش visual studio 2022آموزش داکر
برنامه نویس و علاقمند به برنامه نویسی، سینما، فلسفه و هر چیزی که هیجان انگیز باشد. در ویرگول از روزمرگیهای مرتبط با علاقمندیهام خواهم نوشت. در توئیتر و جاهای دیگر @mortezadalil هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید