ویرگول
ورودثبت نام
fateme moshfeghi
fateme moshfeghi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین دوره آموزش بافت مو مجازی و آنلاین

بافت مو یکی از هنرهاییه که اگه بلد باشی هم میتونی به خودت کمک کنی و هم به اطرافیانت. مثلا اگه مراسم یا مهمونی باشه دیگه نیاز نیست تا هزینه کنین و برین سالن زیبایی.

یک نفر میتونه موهای همه رو ببافه. حتی میتونین ازش کسب درآمد کنین. متوسط هر آرایشگر بین 50 تا 200 هزار تومان برای بافت مو میگیره از مشتری.

هدف من از آموزش بافتنی، بافتن موهای دخترم بود. بافتن موی دختر بهش اعتماد به نفس و حس زیبا بودن میده.

دوره آموزش بافت مو ساتیشو
دوره آموزش بافت مو ساتیشو

دوره آنلاین آموزش بافت مو ویدیویی

برای یادگیری مرتب و از صفر تا صد آموزش بافت مو سایت ها و دوره های مختلفی رو گشتم اما هیچکدوم کاملا اصولی و از ابتدا آموزش ها رو نمیداد.

همینطور از وسط بافت مو کارش رو شروع میکرد و من اصلا نمیتونستم از روی یک ویدیو موهای دخترم رو بافت بزنم.

به همین دلیل تصمیم گرفتم تا بگردم دنبال یه دوره که داخلش از صفر تا صد بافت مو رو یاد بگیرم اول از همه رفتم سراغ آموزشگاه ها و آرایشگاه هایی که هنرجو قبول میکنن که متاسفانه هنرشون رو کامل منتقل نمیکنن و نکته بعدی هم اینکه وقت زیادی میگیرن تا یاد بگیری.

تصمیم گرفتم یه دوره آنلاین پیدا کنم و به کمک اون یاد بگیرم تا نه هزینه رفت آمد به مکان آموزش رو داشته باشم و نه کلی وقتم رو بزارم تا بتونم یه بافت مو رو یاد بگیرم.

دوره آموزش بافت مو ساتیشو رو پیدا کردم که آنلاین هست و بعد از اینکه ثبت نام بکنین میتونین ویدیوهای آموزشی رو دانلود کنین و به راحتی بهشون تا همیشه دسترسی داشته باشین.

نکته مثبت بعدی در مورد این دوره اینه که دوره به صورت مرتب آپدیت میشه و میتونین به مدل های بافت مو جدید هم دسترسی داشته باشین.

این مطلب رو فقط برای اعلام رضایت خودم از مربی دوره منتشر کردم. تا کمی از زحمات ایشون رو از این طریق جبران کنم.

برای ثبت نام دوره آموزش بافت مو ساتیشو کلیک کنید.

اگه شما هم مشتاق شدین تا این دوره رو ثبت نام کنین میتونین از طریق لینک بالا اقدام کنین.


آموزش بافتبافت موهنر خانه داری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید