ویرگول
ورودثبت نام
fateme moshfeghi
fateme moshfeghi
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

دوره آموزش نمد دوزی از پایه تا پیشرفته

من فاطمه هستم 23 ساله مدتی هست که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و به شغل شریف خانه‌داری مشغولم ? از اونجایی که هنوز هیچ کوچولویی به زندگی‌مون اضافه نشده وقت اضافه زیادی داشتم. تصمیم گرفتم تا با یادگیری یه هنر جدید سر خودم رو گرم کنم و اگه تونستم یه منبع درآمد برای زندگی باشم تا توی مسائل مالی به همسرم کمک کنم. برای اول کار یه سرچ داخل گوگل زدم تا ببینم که چه هنری رو شروع کنم توی همون اولین جستجوها عروسک های نمدی و کارهای نمدی رو دیدم ? فکر کردم اگه این هنر رو یاد بگیرم حتی اگه به درآمد نرسم میتونم لااقل برای کوچولوی آینده‌م عروسک بدوزم. برای همین شروع کردم به گشتن دنبال یه دوره آموزش نمد دوزی از صفر تا صد.

در نهایت بهترین دوره ای که پیدا کردم. این دوره بود. روی لینک کلیک کنید تا ببینین.

آموزش نمد دوزی سایت کاریشنو

در ادامه قراره در مورد این دوره و مربی خوبش حرف بزنم.

دوره آموزش نمد دوزی
دوره آموزش نمد دوزی


با اینکه هیچی از نمددوزی نمیدونستم و حتی نمد و سوزن و نخ هم دستم نگرفته بودم تصمیم داشتم تا این هنر رو یاد بگیرم.

از اونجایی که زیاد اهل خوندن متن نیستم و این کار حوصله‌م رو سر میبره، ضمن اینکه اصلا نمیشه همچین هنری رو با خوندن متن یاد گرفت دنبال یه دوره گشتم که صفر تا صد نمد دوزی رو به صورت ویدیویی آموزش داده باشه.

توی اولین جستجوهام چند سایت رو پیدا کردم که بعضا قیمت های بالایی برای دوره گذاشته بودند. نکته دیگه این بود که این دوره ها انگلیسی بودن و با زیرنویس به فروش میرسیدن و شما بعد از خرید دوره چند ویدیو دانلود میکردی و تمام!!!

نمونه کار هنرجوهای نمد دوزی کاریشنو
نمونه کار هنرجوهای نمد دوزی کاریشنو


سایت هیچ مسئولیت و ضمانتی بابت یادگیری بهت نمیدادن به علاوه هیچ خدمت دیگه‌ای به هنرجو عرضه نمیکردن. به نظرم یه همچین پولی برای همچین دوره هایی خیلی گزافه!

در نهایت یه سایت رو پیدا کردم که قیمت‌هاش معقول بود و هر کسی میتونست از عهده پرداخت مبلغش بر بیاد. چند امتیاز دیگه هم نسبت به بقیه دوره‌ها داشت.

1- زبان دوره فارسی بود و آموزش هاش توسط یه خانم که توی این مسئله حرفه ای هستن ضبط شده بود. دارای کیفیت عالی صدا و تصویر بود.

2- آموزش هاش از پایه ترین مرحله شروع شده بودن و با کمک این آموزش ها میتونستین از صفر مطلق شروع کنین و نمد دوزی رو یاد بگیرین.

3- بعد از اینکه دوره رو خریداری کردم از طرف سایت باهام تماس گرفتن و من رو داخل یک گروه عضو کردن که مربی و سایر هنرجوها هم داخلش عضو بودن. که به نظرم لذت بخش ترین قسمت ماجرا همین بود. ضمن اینکه با کلی آدم دیگه آشنا شدم تونستم نمونه کارهای خلاقانه اونارو ببینم. همینطور به صورت مستقیم با مربی دوره میشد حرف زد و کارهای رفع اشکال رو انجام داد.

4- در صورتی که بعضی از مسائل رو یاد نمیگرفتین مربی براتون ویدیوهای کوتاه ضبط میکرد تا از یادگیری شما مطمئن بشه.

5- در طول دوره بهت راه های مختلف کسب درآمد از هنری که آموزش داده شده رو یاد میدن. و خودشون هم بستری برای کسب درآمد از این راه آماده کردن.

این مطلب رو برای قدردانی از مربی عزیزم خانم زهرا امینی نوشتم. که ایشون هم داخل ویرگول هستن. اگه قصد دارید تا این دوره رو تهیه کنین حتما سری به سایت کاریشنو بزنین یا روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش نمد دوزیدوره آموزش نمددوزیهنر در خانهخانه دارینمد دوزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید