ویرگول
ورودثبت نام
fateme moshfeghi
fateme moshfeghi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دوره آموزش گلدوزی آنلاین (فیلم) بی نظیرترین

دوره آموزش گلدوزی از صفر تا صد حتی هزار!
دوره آموزش گلدوزی از صفر تا صد حتی هزار!

به نظر من گلدوزی یکی از اون هنرهایی هست که اکثر خانما باید بلد باشن. این هنر علاوه بر اینکه حس خوبی که موقع خلق دیوارکوب بهتون میده میتونه توی خوشگل کردن مانتو، شلوار، لباس ها و حتی وسایل خونه هم به کمکتون بیاد و حسابی هنرمند بودنتون رو نشون بده. همین مسئله باعث شد که من حسابی بیفتم دنبال دوره آموزش گلدوزی برای یادگیری این هنر محشر.

این مطلب هم برای تشکر از خانم حسینی مربی این دوره نوشته شده. اگه قصد دارین توی این دوره محشر ثبت نام کنین یه سری به لینک زیر بزنید.

دوره آموزش گلدوزی از صفر تا هزاااار! رو لینک روبرو کلیک کنین : سایت کاریشنو (karishno.com)
آموزش گلدوزی برزیلی
آموزش گلدوزی برزیلی


من مدتها بود که خیلی علاقه داشتم تا روی مانتو و رومبلی گلدوزی انجام بدم تا یکم جذابیت و تازگی بهشون اضافه بشه. خیلی هم دنبال دوره های آموزش گلدوزی گشتم. اما خب هرکدوم یه سری مشکلات خاص خودش رو داشت. مثلا:

1- یکی کامل نبود و به آموزش مباحث مقدماتی اکتفا کرده بود.

2- یکی اصلا به زبان فارسی نبود و صرفا چند مدل مضخرف رو آموزش میداد و تمام

3- توی بعضی موارد هم کیفیت ویدیو و فیلمبرداری اینقدر ضعیف بود که کلا بیزار شدم از گلدوزی.

اما یکی مشورتی توی گروه های تلگرامی با دوستام انجام دادن و بهم یه سایت و یه دوره رو مشورت کردن که من خودم به شخصه با شرفم تضمین میکنم این سایت رو و هر جا نشستم ازش تعریف کردم.

برای ثبت نام توی دوره گلدوزی کاریشنو کلیک کنین
فیلم آنلاین گلدوزی صفر تا صد
فیلم آنلاین گلدوزی صفر تا صد


کامل ترین و بهترین دوره آموزش گلدوزی از صفر تا صد

دوره آموزش گلدوزی سایت کاریشنو کاملترین و بهترین دوره آموزش گلدوزی توی کل اینترنت هست خوبی این دوره هم اینه که به صورت انلاین و ویدیویی هست و شما بلافاصله بعد از ثبت نام میتونین ویدیوها رو دانلود کنین.

1- مربی دوره خیلی حرفه ای هست و توضیحاتش واقعا کامل و به زبان ساده است.

2- ویدیوها فارسیه و از زاویه خیلی خوبی فیلمبرداری شده

3- این دوره نزدیک 95 ویدیو ضبط شده هست و از صفر تا صد گلدوزی رو به هنرجوها آموزش میده.

4- در طول دوره 15 تابلو و گلدوزی مختلف رو از صفر تا صد کنار مربی انجام میدی و کامل یاد میگیری

5- هر جا مشکلی داشتی میتونی مستقیم با مربی حرف بزنی و مشکلاتت رو برطرف کنی.

دیوارکوب گلدوزی صفر تا صد
دیوارکوب گلدوزی صفر تا صد


آموزش گلدوزیدوره آموزش گلدوزیفیلم آموزش گلدوزیدوره آموزش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید