ویرگول
ورودثبت نام
hanie mohammadi
hanie mohammadi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

نورپردازی جذاب اتاق با ریسه ال ای دی

خیلی وقت بود که محیط خونه برام خسته کننده و تکراری شده بود و دلم یه تغییر بزرگ و اساسی میخواست. ولی هزینه تغییر دکوراسیون و طراحی خیلی زیاد بود و نمی تونستم تغییری توی ظاهر اتاقم به وجود بیارم. یکم فکر کردم دیدم اگر از نورای رنگی و قشنگ استفاده کنم و میتونم یه تغییری توی حال و هوای اتاق بدم. برای همین شروع کردم به گشتن توی سایتای مختلف.


نورپردازی اتاق - فروشگاه مشاری
نورپردازی اتاق - فروشگاه مشاری



کلی چراغ و ریسه های خوشگل دیدم که دلم میخواست همشونو بخرم. اما نیاز به یه ریسه ال ای دی ارزون قیمت داشتم که هزینه هام خیلی بالا نره.

یه سایت پیدا کردم به اسم mosharishop این فروشگاه چون اکثر محصولاتشون رو به صورت عمده میفروشن و عمده فروشن محصولات و تجهیزات نوپردازی که دارن قیمت های خوبی داره که هم میتونید انلاین و تلفنی سفارش بدید و هم به صورت حضوری. گفتم اطلاعات فروشگاه و بدم که شمام مثل من دوست داشتید برای اتاقتون ریسه های رنگی و قشنگ بگیرید. از جای خوبی تهیه کنید.

یه سری اطلاعاتم از اینترنت راجب ریسه ال ای دی پیدا کردم که براتون میذارم.


نورپردازی اتاق با ریسه ال ای دی - فروشگاه مشاری
نورپردازی اتاق با ریسه ال ای دی - فروشگاه مشاری



ریسه ال ای دی

رنگ های ریسه های ال ای دی شامل رنگ های صورتی, سبز, بنفش, زرد, سفید, قرمز, آبی و مولتی کالر(رنگارنگ) می باشند. این ریسه های ال ای دی بی خطر, باطری خور و دوستدار محیط زیست می باشد. ریسه ها قابل انعطاف میباشند و از مواد با کیفیت ساخته شده اند.

لامپ های ریسه ای یک مدار الکتریکی قابل انعطاف هستند که شامل رشته سیمی است که در فواصل یکسان لامپ های کوچکی از آن آویزان شده است. ریسه های ال ای دی (LED) دارای مزایای زیادی هستند از جمله; مصرف برق بسیار پایین، تنوع نوری زیاد شامل رنگ های آفتابی، مهتابی و هفت رنگ که به شکل سوزنی یا میکرو وجود دارند. این ریسه ها ازطریق مبدل از برق شهری یا به وسیله باتری تغذیه می شوند و حتی مدل های جدیدتر از باتری خورشیدی نیز استفاده شده است. همچنین این ریسه ها به هیچ عنوان محیط را گرم نکرده و دارای قیمتی معقول تر و ایمنی بالاتری نسبت به نسل های قبلی خود یعنی لامپ ریسه ای تنگستن می باشند. خبر خوش اینکه لامپ های ریسه ای با اندازه واشکال متفاوت در ایران موجود است و می توانید از فروشگاه مشاری تهیه کنید.

روشناییریسه ال ای دینورپردازی اتاقریسه دی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید