ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی مقیمی
مصطفی مقیمی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

خاطره ای از پیشرفت هام

من توی مدت خیلی زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت کردم ماهایی می تونستم دو تا پروژه به صورت فریلنسری بگیرم و کار کنم اون اوایل کار پروژه هام سنگین نبود و با یک برنامه ریزی ساده می تونستم پروژه هام رو برنامه ریزی کنم و سر موقع تحویل بدم حالا که به گذشته فکر می کنم می بینم خیلی پیشرفت کردم همکارای جدید دارم و توی حوزه های مختلف مربوط به طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا و سوشیال مارکتینگ همکارای خوبی دارم می بینم که مجموعه کاری من نسبت به چند سال پیش یه دفعه یه پیشرفت بزرگی کرد دوستان زیادی پیدا کردم افراد زیادی نسبت به من ارادت دارند ! من به شما خواننده گرامی هم ارادت دارم ...
قدیما می تونستم پروژه ها رو خودم برنامه ریزی کنم ولی حالا که مجموعه کاری من بزرگتر شده و به طبع پروژه ها هم زیاد شده برنامه ریزی اونها سخت می شه و کار یک نفر نیست و همه افراد مجموعه رو نمیشه بالا سرشون باشی که چیکار می کنن پس بنابراین به این مشکل برنامه ریزی برخورد کردم و کلی عذاب کشیدم تا اینکه تصمیم گرفتم یه سایتی رو طراحی کنم که بصورت کاملا آنلاین برنامه ریزی های همکاران رو بتونم انجام بدم وبدونم که کدوم پروژه چه زمانی تموم میشه و چقدر هزینه داره و آیا فاکتور پرداخت نشده ای داره یا نه کلی موارد دیگه رو هم توی این سیستم بتونم مدیریت کنم مثل مدیریت حقوق و دستمزد ها و مرخصی ها و لیدهای دریافتی و بخش پشتیبانی و غیره

بر این اساس یه سایتی رو طراحی کردم و اماده کردم که خودم هم دارم از اون استفاده می کنم یکی از دوستان وقتی این سیستم رو دید خوشش اومد و گفتش به من هم بده که بتونم من هم کار کنم منم با کلی تخفیف به دوستم هم ارائه دادم
تا اینکه یکی از دوستان گفتش این چیزی که ساختی چقدر خوب و راحت هستش تو که داری می فروشی پس بزارش توی سایت خودت هم بفروش بزار دیگران هم از این محصول اختصاصی شما استفاده کنن
من هم قبول کردم و این سیستم در حال حاضر در سایت خودمون یعنی گروه برسام وب در حال فروش هستش و افراد زیادی این سیستم رو خریداری کردن و از عملکردش راضی هستن اسم این سیستم رو هم گذاشتیم مینیوم !
پیشنهاد می کنم از این سیستم استفاده کنید خیلی در برنامه ریزی کاری شما می تونه به شما کمک کنه فقط یک بار هزینه می کنید و هیچ هزینه ماهانه یا سالانه نداره می خری راحت تا موقعی که زوارش در بره ازش استفاده می کنی هیچ هزینه اضافی دیگه ای هم نداره تازه قابلیت تغییر هم داره ... !

https://barsamweb.com/product/مدیریت-پروژه-مینیوم/
مدیریت پروژهسیستم مدیریت پروژه مینیومسیستم مدیریت پروژهبرسام وبگروه برسام وب
از سال 1387 سابقه فعالیت در حوزه طراحی سایت و سئو دارم و گروه برسام وب رو راه اندازی کردم و تا الان که سال ۱۴۰۰ هستش دارم با تیم خوبی کار می کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید