ویرگول
ورودثبت نام
دغدغه‌های ذهنی یک متممی
دغدغه‌های ذهنی یک متممی
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

انگیزه نوشتن این وبلاگ

متاسفانه من در اطرافم دوست متممی ندارم که با هم تجربیاتمون رو به اشتراک بذاریم و در مورد متمم صحبت کنیم. اگر هم بخوام منتظر بمونم متمم دورهمی بذاره تا دوست متممی پیدا کنم احتمالا جنگل زیر پام سبز شده! برای همین تصمیم گرفتم وبلاگی بنویسم و لینکش رو بذارم تا حداقل از این طریق بتونم هم‌صحبتی در این زمینه برای خودم پیدا کنم. ممنون میشم مطالبی که می‌نویسم رو بخونید و کامنت بذارید تا تعامل بیشتری داشته باشیم.

امیدوارم در نهایت این طور نباشه که فقط من اینجا بنویسم و بقیه بخونن. پس دوست عزیز متممی که الان داری این متن رو میخونی، خواهش می‌کنم هرجا فکری به ذهنت رسید لطفا مطرح کن... حتی اگه هیچی هم به ذهنت نرسید از احساسی که موقع خوندن نوشته‌هام داشتی بگو:)


توسعه فردیمتمم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید