ویرگول
ورودثبت نام
erfan
erfan
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

اتفاقات روزانه

امروز به طرز عجیبی ذهنم درگیره نمیدونم چیکار کنم از یه طرف باید تیمی که ریخته به هم رو جمع کنم و دوباره بسازمش و اپلیکیشن درست کنیم از یه طرف دیگه هم باید با مدیر یه کسب و کار بزرگ داخل شهر صحبت کنم و از یه طرف دیگه هم باید یه کاری کنم تا بتونم درآمد غیر فعال داشته باشم.

میدونم که باید روی یه چیزی تمرکز کنم و اول اون کارو انجام ولی با اینکه اولویت بندی هم کردمه ولی بازم ذهنم درگیره احساس میکنم باید مشاوره بگیرم از یه نفر که میتونه کمک کنه ولی کسی نیست باید خودم هندل کنم با اینکه همه چیز مرتبه ولی بازم حس خوبی ندارم و فقط باید چیزایی که اولویت بندی کردم طبق اونا پیش برم.

الان قبل اینکه بیام اینجا یه سری حرف ها زدم به خودم که دیگه تنبلی نکنم امیدوارم مفید باشه بعد اومدم فیلمای وردپرس رو دانلود کردم و الان به جای اینکه نگاشون کنم و یاد بگیرم اومدم به خودم گفتم عرفان اول بیا اینجا خودتو خالی کن ذهنت آروم بشه بعد فیلمی که میخوای ببینی با کیفیت بهتر آموزش ببینی.

فکر کنم به چیزی که الان دارم بهش میگن استرس و بعد از مدتها دارم دچار استرس میشم.احتمالا بعد اینکه این رو نوشتم و پستش کردم میرم یه مدیتیشن میکنم و بعدش میرم هوا میخورم.نه ولش کن نمیخواد بشینم روی کارم تمرکز کنم شنبه بعد امتحان تاریخ میرم هوا میخورم.ای وای!تازه یادم اومد شنبه امتحان تاریخ دارم اونم امتحانی که اصلا هیچی ازش نمیفهمم ازش هم خوشم نمیاد.

شنبه در کل روز سنگینیه واسم باید اول امتحان بدم بعدش برم با مدیر مدرسه در مورد طراحی سایت صحبت کنم بعدش باید برم با افرادی که میخوام بیارم داخل تیمم صحبت کنم ببینم کدوماشون رو میتونم بیارم تو تیم و در نهایت با مدیر یه نوشت افزار بزرگ صحبت کنم و بهش بگم مسؤلیت تبلیغات و سوشال مدیات رو بر عهده میگیرم به جز پنجشنبه و جمعه 4 ساعت در روز هم واست کار میکنم چون میخوام بعد مدرسه مستقیم برم سر کار و مدرسه و نوشت افزاره نزدیک همن و خونه منم دوره و نمیتونم هزینه رفت و برگشت رو بدم.بعدش بهش بگم یه ماه هم به عنوان کار آموز واست کار میکنم بعدش سر حقوق بحث میکنیم.

ممنون که خوندی 3>

کارامتحانشنبه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید