ویرگول
ورودثبت نام
سید مصطفی میرقاسمی
سید مصطفی میرقاسمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

نرم افزار تبدیل صدای فیلم و فایل صوتی به متن (ایجاد زیرنویس )

روش های مختلفی برای تبدیل صدا به متن وجود دارد. اگر نیاز به متن کامل یک فایل ویدیویی و یا صوتی را داشته باشید، میتوانید آن را همزمان که گوش می دهید بنویسید که این کار به شدت وقت گیر است. اما شرکت هایی هم هستند که این کار را انجام میدهند و میتوانید از آنها کمک بگیرید. و راه سوم که پیشنهاد من این راه است، استفاده از نرم فزار خودکار تبدیل صدای فیلم به متن است. که شما تنها با بارگذاری فایل ویدیویی و یا صوتی خود در این نرم افزار می توانید متن گفته شده در آن را به صورت کامل و یا زیرنویس زمان دار دریافت کنید.

نرم افزار ترجمه خودکار ویدابیا
نرم افزار ترجمه خودکار ویدابیا

در ویدابیا این خدمت را برای تولید متن از ویدیو و یا فایل صوتی قراردادیم. و حتی میتوانید علاوه بر تولید زیرنویس آن را به زبان انگلیسی، آلمانی، فارسی، ترکی و ... اتوماتیک ترجمه کنید.

آیا شما هم تا به حال برای ویدیوی خود زیرنویس و متن ایجاد نمودید؟ از چه روشی استفاده کردید؟

تبدیل صدا به متنتولید زیرنویس برای ویدیوترجمه زیرنویسترجمه خودکار زیرنویس
سلام. من میرقاسمی هستم. مدیر استارتاپ های ویدابیا و بلدشو. یک سالی هست که مدیر اجرایی شتابدهنده تریگ آپ مشهد هستم و تاحالا به استارتاپ های زیادی مشاوره دادم که اشتباهات مسیر من رو تکرار نکن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید