ویرگول
ورودثبت نام
سید مصطفی میرقاسمی
سید مصطفی میرقاسمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیدا کردن موضوع خوب برای تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام و یوتیوب

تولید محتوا در شبکه های پرطرفدار مثل اینستاگرام و یوتیوب هم خیلی جذابه و هم می تونه به شغل پر درآمدی برای شما تبدیل بشه. چه بخواید به عنوان بلاگر فعالیت کنید و چه از طریق تولید محتوا محصول یا خدمت بفروشید، این شبکه های اجتماعی راه شما را به شدت هموار می کنند. در این باره مقاله ی کاملی توی بلاگ ویدابیا گذاشتیم که توصیه میکنم حتما بخونید: شروع تولید محتوای ویدیویی در چند گام

اول از همه اگه شما هم در اینستاگرام و یوتیوب فعال هستید، زیر این پست بگید که در چه موضوعی تولید محتوا میکنید و ویدیو میسازید و چطور موضوعتونو انتخاب کردید؟

موضوعات مختلفی برای تولید محتوا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام وجود داره. اما مسئله اصلی اینه که چه ویدیوو رو آپلود کنیم که مخاطب دوستش داشته باشه یا بنظرش کاربردی و بدرد بخور بیاد؛ تا اون رو ببینه و در نهایت ما رو دنبال کنه. اما این همه ی ماجرا نیست. از طرف خودمون هم باید مطمئن بشیم که موضوعی رو انتخاب می کنیم که بهش تسلط کافی داریم و مهم تر از همه اشتیاق لازم برای ادامه دادن اون محتوا رو داریم.

اگه هنوز دارین این مطلبو میخونین پس بیاین کمکتون کنم موضوع مناسب خودتونو برای تولید محتوای ویدیویی پیدا کنین. همین الان یک کاغذ و یک خودکار آماده کنید و تمام موضوعاتی که به آنها علاقه دارید رو بنویسید.  بعد از اون موضوعاتی که در آنها مهارت دارید رو جدا کنید. همونطور که گفتم هم علاقه مخاطب و هم علاقه و مهارت ما به شدت اهمیت داره پس وجه اشتراک این سه عامل میشه موضوعی که باید انتخاب کنیم:

حالا میتونین از موضوعات سودآور و پرطرفدار سال های اخیر یوتیوب و اینستاگرام الهام بگیرید و ببینین در کدوم زمینه به علاقه و مهارتتون نزدیک تره. این موضوعات در این مقاله آورده شده: تولید محتوای ویدیویی



تولید محتوای ویدیوییدرامد از یوتیوبدرامد از اینستاگرامتولید محتواپیدا کردن موضوع تولید محتوا
سلام. من میرقاسمی هستم. مدیر استارتاپ های ویدابیا و بلدشو. یک سالی هست که مدیر اجرایی شتابدهنده تریگ آپ مشهد هستم و تاحالا به استارتاپ های زیادی مشاوره دادم که اشتباهات مسیر من رو تکرار نکن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید