ویرگول
ورودثبت نام
سید مصطفی میرقاسمی
سید مصطفی میرقاسمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چگونه صدای ویدیو و فایل صوتی را به متن تبدیل کنیم؟

اگر بخواهید یک فایل صوتی ضبط شده، آهنگ، دیالوگ ویدیو و صدای فیلم را به متن تبدیل کنید، چه راهی انتخاب می کنید؟

روش های متفاوتی وجود داره؛ مثلا میتونید به صورت دستی به اون فایل گوش بدید و عباراتی که میگه رو جز به جز بنویسید. که خب البته این کار زمانبر و خسته کننده ست.

و یا میتونید کسی رو برای این مسئله استخدام کنید و در واقع به موسساتی که اینکارو انجام میدن بسپرید. اما راه بهتر استفاده از نرم افزار هاییه که این کار رو برای شما انجام میدن. توضیح کامل رو در مقاله تبدیل صوت به متن براتون آوردیم که توصیه میکنم حتما بخونید.


ویدابیا یکی از اون نرم افزار هاست که کار باهاش راحته و در کوتاه ترین زمان صدا رو به نوشته تبدیل می کنه. و حتی اگه نیاز داشته باشین اونو ترجمه می کنه. میتونین از این لینک بیشتر با خدماتمون آشنا شین: vidubia.com


تبدیل صوت به متنزیرنویسفایل صوتی به متنصدای فیلم به متن
سلام. من میرقاسمی هستم. مدیر استارتاپ های ویدابیا و بلدشو. یک سالی هست که مدیر اجرایی شتابدهنده تریگ آپ مشهد هستم و تاحالا به استارتاپ های زیادی مشاوره دادم که اشتباهات مسیر من رو تکرار نکن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید