ویرگول
ورودثبت نام
سید مصطفی میرقاسمی
سید مصطفی میرقاسمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یوتیوب فارسی خدمت جدید ویدابیا

تا به حال به دیدن همه ویدیو های مورد نیازتان در یوتیوب به زبان فارسی فکر کرده اید؟

ویدابیا به تازگی خدمتی رو ارائه کرده که می تونید هر ویدیویی از یوتیوب رو به زبان فارسی یعنی با زیرنویس فارسی و یا دوبله فارسی تماشا کنید.
یوتیوب فارسی امکان اینو هم بهتون میده که با ترجمه محتوای ویدیویی یوتیوب خودتون اون محتوا رو در فضا های دیگه (با درج منبع) باز نشر کنید.

امتحان اولیه این سرویس رایگانه و توصیه میکنم حتما امتحانش کنین و بهمون بازخورد بدین تا بتونیم بهترش هم بکنیم.

کل یوتیوب رو فارسی ببینید
کل یوتیوب رو فارسی ببینید




یوتیوب فارسیترجمه ویدیوساخت زیرنویس یوتیوبترجمه انگلیسی به فارسی زیرنویسدوبله ویدیو یوتیوب
سلام. من میرقاسمی هستم. مدیر استارتاپ های ویدابیا و بلدشو. یک سالی هست که مدیر اجرایی شتابدهنده تریگ آپ مشهد هستم و تاحالا به استارتاپ های زیادی مشاوره دادم که اشتباهات مسیر من رو تکرار نکن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید