ویرگول
ورودثبت نام
hamid mohajerani
hamid mohajerani
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

به دیجی پی اعتماد کنیم؟

اینجا میخوام تجربه خودم ازاستفاده از خرید اعتباری دیجی پی رو براتون بگم:

اول. فرایند خرید اعتباری رو و میزان زمان آن رو هیچ جای سایت پیدا نمی کنید. اینکه فرایند اعتبارسنجی بر چه مبنایی هست و چه امتیازی بگیرید تایید اعتبار می شوید. من با مشخصات سه نفر ثبت نام کردم تا نهایت یکی تایید اعتبار شد.
(فرایند تایید اعتبارسنجی: چک برگشتی نداشته باشی، دیرکرد زیادی نداشته باشی و ...)


دیجی پی
دیجی پی


دوم. هر مرحله ای که مورد تایید قرار نمی گرفت اصلا به شما نمی گفت که برای چی تایید نشده. مثلا من چندین بار تصویر پشت کارت ملی را اپلود کردم و هردفعه می گفت مجددا بارگذاری کنید.

بعد از کلی تماس و انتظار (کلا من فکر میکنم برای تجربه ی خودم مجموعا بیش از دو ساعت پشت خط بودم طی ۱۰ الی ۲۰ تماس) متوجه شدم چون کارت ملی قدیمی است باید بجاش عکس شناسنامه و رسید کارت ملی رو جای پشت کارت ملی باید اپلود کنم!

سوم. رسیدیم به مرحله ارسال چک

چک حتما باید صیادی و قبل از ۱۴۰۰ باشد. این رو هیچ جا بهتون نمیگن. مگر اینکه عکس چک رو بفرستید. دو روز صبر کنید بگن تایید نشد. بعد زنگ بزنید تا بهتون بگن.

از شانس خوب من اون نوع چک هم جور کردم. حالا نوبت غلط ملالغتی های چک شد. هر بار دو روز صبر میکردی تا بفهمی غلط کجاست.

چهارم. خوشبختانه چک تایید شد. موقع ارسال فیزیکی چک بود.

برای مایی که چک مون در شهر اصفهان بود بایستی میرفتی پست و خودت چک رو میفرستادی.

تایید چک
تایید چک


پنجم. یک هفته گذشت و هنوز در سیستم نوشته بود چک رو ارسال کنید. دوباره تماس و ایندفعه گفتند بله چک رسیده و چون اختلال بوجود اومده تاییدش زده نشده. تا سه روز بعد اعتبار به شما تعلق خواهد گرفت.

ششم. الان بیش از ۱۵ روز از زمانی که چک به دستشون رسیده گذشته و هیچ اعتباری افزوده نشده. امروز تماس گرفتم کفتند اختلاله!. گفتم چقدر طول میکشه گفتند تا ۳ ماه هم طول کشیده. گفتم حقیقت رو بگید به مشتری. آیا با لیزینگ سایپا به مشکل خوردید. گفتند نه اختلاله. گفتم چه اختلالیه که ۱۵ روز طول کشیده و ممکنه ۳ ماه بشه!

بعد که رفتم تو سایت دیدم فرایند ثبت نام با لیزینگ اصلی رو کلا برداشتند!

هیچی درخواست عودت چک رو دادم.

طرح های موجود
طرح های موجود


بیش از یک ماه پیش که تصمیم گرفتم از دیجی پی استفاده کنم دلار زیر ۲۵ هزار تومان بود و من میخواستم یه لب تاپ بخرم. الان دلار بالای ۲۷ هزار تومان شده.

اون موقع گزینه دومم خرید اعتباری لندو بود که هم سود کمتری داشت و هم چک لازم نداشت ولی به خاطر برند دیجی کالا رفتم سراغ دیجی پی.

امیدوارم این نوشته به درد کسانی که میخوان خرید اعتباری انجام بدن بخوره و دیجی پی هم فرایندهاش رو اصلاح کنه

#دیجیپی #دیجیـپی #digipay #digi_pay #digilala #خریدـاعتباری #اعتبار #لندو #دیجیـکالا

دیجی پیدیجیکالاخرید اعتباریلندوتجربه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید