ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا ملاصالحی
محمدرضا ملاصالحی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه مانیتور Gplus

من ۶ ماه پیش تصمیم گرفتم یک مانیتور دوم برای خودم بگیرم با اینکه تجربه چند تا مانیتور از ال جی و سامسونگ مانیتور اصلی من ایسوس mx279 بود که صفحه اش ۲۷ اینچ بود پس دنبال همین مانیتور گشتم (زمانی که من مانیتور اصلیم رو گرفتم کلا زیر ۲ تومن پیاده شدم )

عکس از سایت دی جی کالا
عکس از سایت دی جی کالا

خلاصه با خیلی ترس و لرز مانیتور رو باز کردم و کار کرد خیلی تعجب کردم (راستی داشت یادم میرفت این مانیتور ایرانی رو ارزون نخریدم ولی اون موقع قابل قبول بود ۶ تومن)از همون اولش صفحه اش خوب بود رنگاش کمی مشکل داشت که با تنظیم درست بهتر شد ، تازه مونت هم داشت !!!

ولی اصلا فک نمی کردم قابل اعتماد واسه مانیتور اصلی باشه پس گذاشتمش مانیتور دوم و باید بگم تا بحال اگه کمتر از ایسوس نبوده باشه قطعا بهتر بوده هم انعکاسش کمتره هم ۱۵ hz رفرشش بیشتره تازه بنظرم کیفیت پنل هم بهتره و جالب اینکه هنوز کار می کنه

و این قطعا جالبه چون حداقل روزی ۸ ساعت روشن هستن ( ? i’m geek) و امروز دارم به این فکر می کنم که این مانیتور رو اصلی کنم و ایسوس رو مانیتور دوم (زود قضاوت نکنید خدایی خیلی خوبه ?) و بنظرم جایی که کالای ایرانی ( اصلا مهم نیست قطعه چینی داره یا نه ) خوبه باید حمایت کرد !!!

مانیتور تو دیجیکالا

مانیتورgplusmonitorمانیتور 27 اینچ
مهندسی کامپیوتر دانشگاه علامه طباطبایی ، عاشق کامپیوتر ، برنامه نویس ، دواپس ، اصرار بر متن باز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید