ویرگول
ورودثبت نام
مستر هزاروچهارصد | Mr1400
مستر هزاروچهارصد | Mr1400
خواندن ۱۱ دقیقه·۴ سال پیش

قانون جذب 【8 راز پنهان و شگفت انگیز】100% تضمینی

در اینجا قصد دارم توضیح بدم قانون جذب چیست و ترفند های ناگفته قانون جذب یا جاذبه در فیلم راز رو براتون توضیح بدم, این مقاله در بخش موفقیت سایت نتیکو نوشته شده و پیشنهاد میکنم خط به خط اون رو کامل بخونید.

قانون جذب
قانون جذب

قانون جذب چیست؟

بخوام تعریف قانون جذب رو توی یه جمله کوتاه خلاصه بگم یعنی همین:

به هرچیزی فکر کنیم همون رو جذب میکنیم! اگر هر روز به بدبخت بودم خودمون فکر کنیم آدم بدبختیم خواهیم بود و اگر هر روز بگیم آدم خوشبختی هستم, خوشبخت خواهیم بود

? به همین سادگی هم نیست! لطفا مقاله رو کامل بخونید تا بدجور گمراه نشید! ?

لطفا جمله بالا رو جدی بگیرید چون متاسفانه خیلی ها قانون جذب رو اشتباه انجام میدن یا بهش باور ندارن و دلیلشم اینه که درست متوجه نشدن.
بزارید یکمی بحثو علمی کنیم

ارتباط ضمیر ناخودآگاه با قانون جذب

مغز ما از دو بخش تشکیل شده:

  • ضمیر آگاه
  • ضمیر ناخودآگاه

مثلا اگر الان بهت بگم اسمت چیه, تو واسه پیدا کردن اسمت فکر نمیکنی و درجا اون رو میگی ولی اگر بگم دیروز حدودا چند ساعت خوابیدی و تلوزیون نگاه کردی, به فکر فرو میری.

علتای زیادی داره و قصد ندارم این مقاله رو اختصاص بدم به ضمیر ناخودآگاه ولی خب این مقدمات رو حتما باید بدونید.

✅ ضمیر ناخودآگاه ما مثل فیله و ضمیر آگاه ما مثل فیل سوار

مسیر رو کی مشخص میکنه؟ فیل

بنابرین اگر ضمیرناخودآگاه شما پر از نا امیدی و افکار منفی باشه به هیچ وجه نمیتونید به موفقیت خاصی برسید یا اگر برسید هم همواره از اون احساس خوبی ندارید.

قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه

قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه
قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه

فرض کنید هر روز به خودتون این جمله ها رو میگید:

  • اینجا ایرانه نمیشه پیشرفت کرد
  • من آدم خوش شانسی نیستم
  • این روزا همش گرفتاری دارم
  • خیلی حالم بده
    و…

خب الان ضمیر ناخودآگاه شما خرابه و اتفاقا امروز یه آدم با سواد یا کارآفرین یه پیشنهاد خیلی خوب به شما میده که اگر 4 ماه برای این کاری که میگه زمان بزارید میتونید ماهانه بالای 20 میلیون درآمد داشته باشید.

خب اینجا ضمیر آگاه شما میگه ایول! عجب پیشنهاد و قبول میکنید.

ولی بعد از چند هفته یا چند روز به جاش 8 ساعت میایید 5 ساعت یا کمتر وقت میزارید و هرچی بیشتر میگذره نا امید تر میشید و با خوتون میگید اینکار بدرد من نمیخوره, از کجا معلوم طرف دروغ نگفته باشه, اصلا من 20 میلیون نمیخوام اینکار خیلی سخته و… .

اینجاست که قانون جذب خودشو نشون میده!

چونکه شما همیشه به بدبختی فکر کرده بودید و توی تصوراتتون خودتون رو یه آدم قوی و با انرژی و میلیاردر نمیدید چنین اتفاقی بعد یه مدت برای شما میفته.

قانون جذب کائنات 3 مرحله داره:

  • درخواست
  • باور
  • دریافت

بنابرین قانون جذب برای اینه که ضمیرناخودآگاه خودتون رو خوب تربیت کنید.

توی 8 سال اول زندگیمون هر حرفی رو بهمون میزدن بدون فیلترشدن, خیلی راحت وارد ضمیرناخودآگاه ما میشد و مثلا اگر همش به ما گفته بودن تو تنبل هستی, باعث شده ما تنبل هم بشیم و… .

بعد از 8 سالگی ضمیرناخودآگاه یه فیلترهایی بهش اضافه میشه و تنها راه اینکه بتونی اون رو تحت تاثیر قرار بدی تکراره! یعنی اگر هر روز 10 جمله مثبت بنویسی بعد از چندین ماه یا چندین سال تو یه ضمیرناخوداگاه عالی خواهی داشت.

یک مثال علمی جالب از قانون جذب

شما هم حتما شنیدید که محققان طی آزمایشات زیادی به این نتیجه رسیدن که اگر برای گل و گیاه ها موسیقی پخش بشه سریع تر رشد میکنن.

یا اینکه اگر برای گاو ها موسیقی بزارید بیشتر شیر میدن و از این مثال ها.

برعکس این موضوع هم تست شده! یعنی موسیقی های غمگین و ناراحت کننده برای مثال های قبل گذاشتن و نتیجه فوق العاده بدتر شد!

بعضیا میپرسن با قانون جذب میشه یک ساله موفق شد؟

باید توجه کنید که موفقیت شما به خیلی از عوامل بستگی داره و کاری که قانون جذب انجام میده اینه که به اینکار سرعت میبخشه. یعنی اگر قراره شما 5 سال دیگه یه ایده عالی برای میلیاردر شدن به ذهنتون برسه, با قانون جذب تبدیل به یک سال میشه یا اگر قراره 5 ماه دیگه باشه با قانون جذب تبدیل به یک ماه میشه و… .

نکات مهم در قانون جذب

نکات قانون جذب
نکات قانون جذب

متاسفانه خیلی ها با اینکه به قانون جذب اعتقاد دارن ولی این نکات رو رعایت نمیکنن و باعث میشه که نتیجه خاصی هم از قانون جذب نگیرن ولی خیلی خوشحالم که شما دارید این نکات رو یاد میگرید.

1- جملات را درست بنویسید!

همونطور که گفته بودیم در قانون جذب شما باید هر روز مثلا 10 جمله ای که میخوایید رو بعد از بیدار شدن روی کاغذ بنویسید. اما این جمله ها باید چه شکلی باشن؟

  1. من میلیاردر میشم ❌
  2. من میلیاردر هستم ✅

جمله اول کاملا اشتباهه چونکه ضمیر ناخودآگاه شما فرق بین خوب یا غلط بودن جمله رو نمیفهمه و فقط اون رو ذخیره میکنه و شمارو با اون میشناسه.
اگر ضمیر ناخودآگاهتون فکر کنه الان میلیاردر هستید, اصلا نمیزاره وقتتون رو الکی هدر بدید یا ساعت 12 ظهر بیدار بشید و همیشه به فکر اینه که پیشنهاد های میلیاردی براتون پیدا کنه.

2- هر روز باید حتما درست انجام بشه

سر وقت انجام دادن کار ها
سر وقت انجام دادن کار ها

باید حتما تلقین کردن رو هر روز انجام بدید و مهم تر از اون درست انجام دادن اونه. یعنی مثلا 10 جمله رو هر روز بنویسید و با صدای بلند تکرار کنید! اگر خجالتی هستید یا نمیتونید اینکارو کنید یک بار برید توی یه محیط ساکت و بلند و با قدرت تکرار کنید و صداتون رو هم ضبط کنید. بعدش هر روز به صدای ضبط شدتون گوش کنید (میتونید موسیقی پس زمینه حماسی یا انگیزشی هم بزارید چون موزیک تاثیر بهتری داره)

3- کلمات منفی استفاده نکنید

مثلا بجای اینکه بگید:

من اصلا تنبل نیستم

بگید:

من خیلی زرنگ هستم

بله به همین سادگی! اما متاسفانه خیلی از افراد همین نکته ساده رو رعایت نمیکنند. شما با رعایت این نکته ساده خیلی بهتر میتونید ضمیر ناخودآگاه خودتون رو بهتر کنید.

4- توهم قانون جذب!

این ویدیو زیر رو به هیچ وجه از دست ندین و حتما ببینید

https://www.aparat.com/v/1Lqca/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86_%D8%AC%D8%B0%D8%A8%D8%8C_%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D9%88_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%B1%D8%A7%D8%B2

این ویدیو روچند روزپیش توی آپارات دیدم و واقعا متاسفانه مشکل خیلی ازافراد همینه که داره توی ویدیو میگه! فقط فکرکردن کافی نیست و نباید غیر منطقی باشید.

4 راز قانون جذب

خب ما در اینجا از 8 موردی که قول دادیم 4 مورد را گفتیم. الان وقتشه 4 نکته مهم دیگه راجب قانون جذب خدمتتون عرض کنم.

ین ویدیو روچند روزپیش توی آپارات دیدم و واقعا متاسفانه مشکل خیلی ازافراد همینه که داره توی ویدیو میگه! فقط فکرکردن کافی نیست و نباید غیر منطقی باشید.

1- قانون جذب همیشه داره عمل می کنه

چه شما به این قانون باور نداشته باشید یا داشته باشید, این قانون همواره داره انجام میشه.

پس اینطوری فکر نکنید که قانون جذب رو خودتون داخل ذهنتون ساختید, نه خیر! این قانون از اول بوده ولی الان اون رو درک کردید و کامل فهمیدید که چطوری به بهترین شکل از اون استفاده کنید.

قانون جذب
قانون جذب

قانون جذب میگه به هرچیزی فکر کنی من اون رو جذب میکنم و برای اون فرقی نداره که اون چیز شما مثبت باشه یا منفی! یه حادثه فوق العاده شیرین باشه یا خیلی دردناک! بلکه به هرچیزی که فکر کنید جذب شما میشه.

ولی خب این موضوع اصلا جای نگرانی نداره چون شما به راحتی میتونید اصولی این قانون رو یاد بگیرید و تمرین کنید تا با استفاده از اون زندگیتون رو متحول کنید.

2- قانون جذب ناخواسته هارو هم جذب میکنه!

همونطور که فهمیدید برای این قانون فرقی نمیکنه به چی فکر میکنید بلکه اون رو جذب میکنه پس اگر شما دائما استرس داشته باشید یا اعصابانی باشید و از این جور موارد, چیز های برخلاف خودتون رو جذب می کنید.

بنابرین به جای حالات منفی حتما حالات مثبت داشته باشید, یعنی همیشه اعتماد به نفس داشته باشید و خودتون رو فردی ارزشمند بدونید و تا جای ممکن همیشه لبخند به لب داشته باشید و… .

اگر شما دوست دارید یک ماشین بوگاتی داشته باشید باید تصویر اون رو بکشید و هر روز بهش نگاه کنید و خودتون رو تصور کنید که داخل این ماشین هستید و کاملا باور داشته باشید که شما لایق این ماشین و بالاتر از اون هم هستید.

وقتی فکر شما انقدر بالا باشه دیگه ضمیر ناخودآگاه شما دنبال آگهی استخدامی با حقوق ماهی 500 هزار نمیگیرده! (البته این مورد رو هم بگم برای شروع حتما باید از کارهای کوچیک شروع کنید)

3- قانون جذب و ارتعاشات

همونطور که گفتیم طی تحقیقات ثابت شده که وقتی موزیک ملایم یا شاد برای حیوانات یا گیاهان میزاریم علمکرد اونا بالاتر میره و جالبه بدونید اگر بجای موزیک هر روز با لبخند به درخت خودمون نگاه کنیم و بگیم “تو عالی هستی” , قطعا اون درخت بهتر رشد می کنه یا نتیجه میده.

ارتعاشات
ارتعاشات

حالا بنظرتون جملات و افکاری که انقدر قدرتمند هستن چقدر میتونن روی زندگی ما تاثیر بزارن؟ اگر مدیری بد اخلاق دارید ولی توی ذهن خودتون دائما تصویر کنید که این مدیر رفتارش با من عالی و من هم از اون خوشم میاد و… , بعد از یک مدت شاهد معجزه هستید! رفتار مدیر با شما خوب میشه و شما حس بهتری هم نسبت اون خواهید داشت.

این موضوع دو دلیل علمی داره:

الف) چون شما مدیرتون رو آدم خوبی توی ذهنتون تصور میکنید در نتیجه واکنش خوبی هم نسبت به اون میدید و اینکار در دراز مدت (یک هفته تا چند ماه) باعث احترام متقابل بین شما و مدیرتون میشه.

ب) چونکه به ویژگی های مثبت اون فکر میکنید ارتعاشاتی از سمت شما ارسال میشه و در دفعه بعدی مدیر شما کاملا ناخودآگاه حس خوبی نسبت به شما داره.

4- خیلی ها نمیخواهند شما قانون جذب را بدانید

بله این واقعا یک حقیقت تلخه.

اگر همه مردم این قانون رو بدونن اتفاقات خاصی میفته که یک سری افراد دوست ندارن بیفته! این افراد دیکتاتور ها یا کسایی هستن که دارن به قول معلوم از سادگی مردم پول در میارن!

فکرشو کن همه با قانون جذب انتظاراتشون بره بالا! اونموقع دیگه کی حاضره تا روزی 8 ساعت کارگری کنه برای ماهی 2 میلیون تومن!؟ برای همین یه عده همواره این موضوع رو مخفی میکنن یا گاهی اوقات هم مسخره میکنند!

جملات عالی برای قانون جذب

جملات عالی برای قانون جذب
جملات عالی برای قانون جذب

شاید براتون سوال باشه برای جذب کردن هدفم چه جملاتی رو باید بکار ببرم؟ خب بهتره این جملات رو خودتون بنویسید اما ما برای 4 موضوع متفاوت جملات گوناگونی نوشتیم که شما باید 10 تای اونهارو انتخاب کنید یا از این جمله ها ایده بگیرید و 10 تا جمله خودتون بنویسید و هر روز جملات رو بنویسید و با صدای بلند بخونید یا صداتون رو ضبط کنید و گوش کنید.

جمله ها برای جذب ثروت

  • من یک میلیاردر هستم.
  • من ماهیانه x میلیون درآمد دارم.
  • من به سادگی پول در میارم.
  • مثل مثل آهنربا پول رو جذب خودم میکنم.
  • هر روز ایده های شگفت انگیز برای ثروتمند شدن به ذهنم میرسه.
  • زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
  • همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
  • من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
  • من از نظر مالی در فراوانی هستم.
  • من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.
  • من هر روز ثروتمند‌تر می‌شوم.من روی جذب ثروت تمرکز کردم.
  • من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که پول فراوان از منابع مختلف هر روز بیشتر و بیشتر به سمت من می‌آید.
  • من پول را دوست دارم و پول هم من را دوست دارد.

جمله های برای جذب سلامتی

  • من کاملا سالم و سرحال هستم.
  • من از نظر روحی فوق العاده هستم.
  • تمام سلول هام سالم و سلامت هستن.
  • من خیلی انرژی دارم و روزانه x دقیقه ورزش میکنم.
  • از خداوند بابت این سلامتی که به من داده تشکر میکنم.
  • من مثل کوه استوارم.

جملات کلیدی جذب عشق

  • من ارزش عشق را دارم و عشق فراوان را دریافت خواهم کرد.
  • من برای عشقی که در زندگی‌ام جاری است، شکرگزار هستم.
  • هرجا که بروم عشق به من می‌پیوندد.
  • قلب من همیشه به روی عشق باز است.
  • مطمئن هستم که نیمه گمشده‌ام به دنبال من است.
  • هر کجا که می‌روم و با هرکسی که هستم، عشق را پیدا می‌کنم.
  • من قلبم را به روی عشق باز کرده‌ام و می‌دانم که لایقش هستم.
  • من با شادمانی هر روز عشق را می‌دهم و دریافت می‌کنم.
  • من با عشق زندگی‌ام هستم و هر دو با احترام با یکدیگر رفتار می‌کنیم.
  • من فقط روابط سالم و عاشقانه را جذب می‌کنم.
  • من به سوی عشق جذب می‌شوم.من برای عشقی که در اطراف من است شکرگزارم.
  • عشق از درون من می‌درخشد.عشق از طریق من متجلی می‌شود.

جملات کلیدی جذب خوشبختی

  • من کاملا ریلکس و آروم هست.
  • مواقعا از زندگیم راضی ام و هر روز احساس خوشبختی ام بیشتر میشه.
  • من خودمو خیلی دوست دارم و عزت نفسم فوق العادست.
  • اعتماد به نفس من شگفت انگیزه.
  • من برای بهترین ها ساخته شدم.
  • من یک اسطوره هستم.
  • من برای خوشبخت شدن آفریده شدم.
  • من همیشه امیدوارم هستم.
  • هر چیزی امکان پذیره.
  • از خودم ممنونم که به خوبی تا اینجا پیش اومدم.
  • به خودم افتخار میکنم چون من فردی خوشبخت هستم.
  • من برای خودم زندگی میکنم نه برای مردم و مهم اینه که من از زندگیم راضی هستم.

جمله های جذب موفقیت

  • سالی پر از موفقیت و پیروزی پیش رو دارم.
  • آینده من پرافتخار و با شکوه و سرشار از موفقیت است.
  • کلید موفقیت در دستان من است.
  • آینده من پرافتخار و با شکوه و سرشار از موفقیت است.
  • به لطف الهی من روز به روز موفق تر می شوم.
  • امروز است روز خوش اقبالی و موفقیت بی درنگ من.
  • به موفقیت های که پیش روی من است با اعجاب می نگرم.
  • من در مدار موفقیت روزافزون قرار دارم.
  • من دست به هر کاری بزنم موفقیت کامل نصیبم می شود.
  • هم اکنون دروازه های موفقیت به روی من گشوده می شود.
  • من از هر جهت فرد موفقی هستم.
  • من همواره در هر کاری موفق و پیروز میشوم
  • من هر روز از هر جهت بهتر و بهتر می شوم.
  • من هر روز قدم های بزرگتری در مسیر موفقیت برمی دارم.
  • این منم که می توانم امروزم را عالی بسازم.
  • من قدرتمند و قوی هستم.
  • به هر سو می چرخم موفقیت با من است.
  • همیشه راهی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.
  • موفقیت هرگز پایان نمی یابد.
  • من مثل آهنربا موفقیت و کامیابی را به سوی جذب می کنم.
  • من کاری دارم عالی، به شیوه ای عالی، با خدمتی عالی، با درآمدی بسیار عالی تر.
  • ورق تقدیر برگشته و اوضاع بر وفق مراد است و خیر و خوشی بیکرانم به سویم می آید. خداوندا سپاسگزارم.

اگر می خواهید کامل قانون جذب را یاد بگیرید و مفاهیم حرفه ای را متوجه شوید حتما حتما مقاله کوین ترودو را که در ویرگول نوشته ایم کامل مطالعه کنید.

قانون جذبموفقیتآموزش قانون جذبقانون جذب چیست
با کلی وصله روی بالم، هنوز بلند پروازم ?
کامل ترین انتشارات در رابطه با قانون جذب، هر آنچه که لازم است راجب قانون جذب بدانید را در این قسمت می توانید مطالعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید