ویرگول
ورودثبت نام
مس آر
مس آر
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

واسه بازی کیس گیمینگ خوبه یا لپ تاپ ؟

من بی حاشیه صحبت میکنم

ببینید واسه بازی کردن شما نیاز به یه سخت افزار قوی دارین ، سخت افزاری که کم نیاره واسه اجرای بازی های قوی و خوب.

منتهی مسئله اینجاست که لپ تاپ مناسبه واسه اینکار یا کیس گیمینگ که خیلی ها این سوال و میپرسن ...

من خودم به شخصه اگر جایی ساکن باشم ترجیح میدم پی سی بخرم یعنی خرید یه لپ تاپ گرون واسه بازی کردن اخرین انتخاب منه .

خرید کیس گیمینگ یا خرید لپ تاپ ؟
خرید کیس گیمینگ یا خرید لپ تاپ ؟


دلیلش هم اینه که اولا مبلغ خیلی زیادی رو شما واسه لپ تاپ دارین بابت اینکه قابل حمل و نقل هست میدین

دلیل بعدی اینه که سخت افزاری که روی لپ تاپ استفاده میشه در دراز مدت دچار مشکلات بیشتری میشه چون سخت افزارش به نسبت پی سی از تحمل پذیری کمتری برخورداره در مقابل حرارت و خب میدونید دیگه حرارت همیشه باعث میشه قطعات زودتر آسیب ببینن

در نهایت من پیشنهادم خرید کیس گیمینگ هست تا خرید لپ تاب برای بازی .

مخلصم

کیس گیمینگلپ تاپخرید اینترنتی
نویسنده خلاق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید