ویرگول
ورودثبت نام
آقای میم نون
آقای میم نون
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

وجود یا وجوب مسئله این است


یک بوق ممتد و صدای گوش خراش کشتی الیزابت که ۵۴ امین سالگرد دریانوردی اش را امسال فقط با من جشن می گیرد .

که به من یادم بیاورد که ۵۴ سال است من به یکنواختی زندگی و این کشی عادت کرده ام حتی وقتی داد میزمد حمله یا که پسرکی ترک.رویش شیرینی می فروشد. حالا که دقیق فکر.می.کنم من ۵۰ سال است که هیچکدام را نمی بینم نه فریاد خونی نه با خنده نشاطی.

خوبی ۵۰ سال کار در قسمت سوخت این است که دیگر نه تنها خودت هم تعریفی.از.خودت نداری بلک.دیگرام هم دیگر تعریفی از.وجودت ندارند

این بار صدای.فریاد خیلی بلند بود

ناگهان یکی داد زد الیزابت به خواب فرورفت

خداروشکر که همه تخلیه شده بودند

ایجاد ما منجر به ایجاب ماست
ایجاد ما منجر به ایجاب ماست


#ابزورد_افسرده

ابزرودایجادایجابوجودوجوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید