ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

جلسه خصوصی با خدا?

:)
:)


به نام الله مهربان :)

سلام بچه ها.

خب خب.

آقا امروز یه اپیزود خفن داریم?

بهتون گفته بودم که دارم یه کارایی میکنم :)

خب توی این اپیزود گفتم.

درمورد صحبت کردن با خدا و این چیزا حرف زدیم.

بهتون پیشنهاد میکنم که حتما اپیزود رو گوش بدید.

واقعا عالیه این کاری که گفتم.

حالا گوش بدید؛ خودتون متوجه میشید.

خب.

✅از پلیر زیر میتونید به اپیزود گوش بدید(ممکنه یکم دیر لود بشه):

https://castbox.fm/episode/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-id4989743-id579159784


✅اگر لود نشد برید به لینک زیر:

https://castbox.fm/episode/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-id4989743-id579159784?country=ir


میتونید پادکست MrAminEs رو از لینک زیر توی کست باکس دنبال کنید:

https://castbox.fm/channel/Mramines-id4989743?country=ir


ویدیو از جلسه‌ی خودم??

https://uupload.ir/view/video_udum.mp4


عکس?

به به :)
به به :)


ریسه
ریسه


لینک خرید ریسه‌ی rgb به طول 5 متر از دیجی‌کالا: این لینک

بچه ها واقعیتش این ریسه، بهترین ریسه‌ای بود که من پیدا کردم. حالا اگه خواستید بخرید، خودتون باز یه سرچی بکنید.


یسری فایل که میتونید وقتی رفتید جلسه(?) گوش بدید:

> آتش فراق: این لینک

> این اذان که به شدت عاشقشم: این لینک

> خدا: این لینک

> تکنیک حرف زدن با خدا(همون که توی اول اپیزود درموردش حرف زدیم): این لینک

> نوحه‌ی سسلرم کربلا(وااای دیوونشم): این لینک

> نوحه‌ی گوزل صحن و رواق(همون که توی ویدیو هست): این لینک

> مجموعه ادعیه با صدای آقای فرهمند(صداش خییلی آرامش بخشه): این لینک

> خدا برایم کافیست(فایل توحیدی): این لینک


خب خب خب :)

آقا خیلی هم عالی.

گوش بدید و لذت فراوان ببرید?❤

خب.

دیگه حرفی نیست.

بعد از اینکه پادکست رو گوش دادید، میتونید نظرتونو بگید درمورد چیزایی که حرف زدیم.

دمتون گرم.

فعلا من برم.

یاعلی.

پ.ن: خخخ ولی خداییش این پست چقدر مذهبی و خدایی شد?

همیشه یه آهنگ معرفی میکردم. ولی خب الان دیگه نمیشه :))

خخخ.

دمتون گرم. فعلا.

تاریخ: 25 اسفند1401

** راستی توی کانال تلگرام(MrAminEsCh@) هم مطالب خوبی قرار میدم؛ اگر خواستید یه سَری بزنید **


?داستان های کوتاه انگلیسی با ترجمه دوست داری؟
?هر چقدر میرم جلو...
?این روزا...
?حس و حال 3هفته پنج صبحی بودن
?70سال بعد


حال خوبتو با من تقسیم کنخدازندگیآموزشخودسازی
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉 | MrAminEs.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید