ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۳ دقیقه·۷ ماه پیش

خلاصه دوره: عاشق نماز شو (مدرس: سید حسینی)

عاشق نماز شو! چشم :)
عاشق نماز شو! چشم :)


> اسم دوره: عاشق نماز شو.

> مدرس: سید محمدحسین حسینی.

> آدرس کانال(ایتای) مدرس: لینک

> لینک دوره عاشق نماز شو: لینک کل دوره‌ها | لینک مستقیم


به نام خدای مهربون.

سلام و صد سلام خدمت همه‌ی شما عزیزان.

خب خب.

خیلی خوش اومدین به این پُست.

خب اگه توی کانال تلگرام باشید، میدونید که بهتون گفتم دارم یه دوره‌ای رو گوش میدم به نام عاشق نماز شو.

و گفتم وقتی کامل گوش کردم، میام خلاصه‌شو بهتون ارائه میدم.

کانال تلگرام: MrAminEsCh@
کانال تلگرام: MrAminEsCh@


خب.

یکی دو روز پیش تمومش کردم و الان قراره بریم درموردش صحبت کنیم.

برو بریم.

الهی شکرت.

خب.

ایشون(سید حسینی) یه آخوندِ اصفهانیِ خیلی باحاله که من باهاشون یه‌جورایی اتفاقی آشنا شدم.

و وقتی که نت نامحدود همراه اول خریده بودم(+)، رفتم ایتا نصب کردم و رفتم دوره‌های رایگانش رو از کانالش دانلود کردم.

من قبلا از ایشون یه فایل‌هایی گوش دادم و به شدت جذب شدم!

🚩این پُست: دانستنی‌های قبل از ازدواج(لایو)

واقعا اگه اون فایل‌ها رو گوش نکردید، برید گوش بدید.

من که خیلی کیف کردم...

بگذریم...

خب درمورد این دوره عاشق نماز شو بخوام بگم، واقعیتش نکاتِ آنچنانی نداشت برام.

اون آخراش که درمورد کتاب عادت‌های اتمی صحبت می‌کرد و نمیدونم قورمه سبزی و نشانه و پاسخ و از این داستانا که من چون میدونستم دیگه به کارم نیومد...

ولی درکل اگه بخوام بگم، دوره‌ی خوبی بود.

و پیشنهاد میکنم که یک‌بار گوش بدید به دوره👌

خب.

بریم یه چنتا نکته‌ای که نوشتم رو باهم بررسی کنیم و تامام :)


💎نکات دوره عاشق نماز شو👇

  1. چرایی داشته باش برای کارهات.
  2. تو فقط ظرفت رو بزرگ کن.
  3. خودتو مالک چیزی ندون.
  4. سوال خوب(!) بپرس.
  5. سوالی بپرس که نقش تو رو مشخص کنه. مثلا نگو چرا فلانی با من حرف نمیزنه؟ | بگو: چرا من نمیتونم با طرف حرف بزنم؟
  6. فکر، آن باشد که بگشاید دری.
  7. بایدهاتو صفر کن.
  8. ملاک حق و باطل، ربطی به کم و زیادیِ رهروانش نداره.


تامام دی تامام :)

بچه‌ها.

اون نکته‌ی 5 خیلی کولاک بود.

یعنی من وقتی شنیدم، گفتم بابا ساااااااغوووووول!

خخخ.

خیلی برام جدید بود.

خدایا شکرت.

خب حله.

به همین راحتی و جذابی و خوشگلی و ترتمیزی :)

راستی.

اگه دوره خوب میشناسید که ارزش وقت گذاشتن داره، بهم معرفی کنید❤

خب بریم شکرگزاری کنیم.

💰شکرگزاری برای نعمت‌های نامحدووووووود👇

  1. خدایا شکرت که سالمیم.
  2. خدایا شکرت که دست داریم(2تا!!)
  3. خدایا شکرت که آلت تناسلی داریم خخخ.
  4. خدایا شکرت که دستشویی داریم.
  5. خدایا شکرت که خونه داریم.
  6. خدایا شکرت که عقل داریم.
  7. خدایا شکرت که شام داریم.
  8. خدایا شکرت که عروس داریم.
  9. خدایا شکرت که خانواده داریم.
  10. خدایا شکرت که باتریِ لپ‌تاپ فعلا نیومده.
  11. خدایا شکرت که وحشتناک سرماخورده بودم.
  12. خدایا شکرت که حالمون عالیه.
  13. خدایا شکرت بابت شارژر.
  14. خدایا شکرت بابت دوستای خوب و اهل یادگیری.
  15. خدایا شکرت بابت امممم....

بابت همه‌چیز شکرت.

تنها تو را می‌پرستیم و تنها از تو یاری می‌جوییم.

خدایا خودت ما رو به راه راست هدایت کن.

الهی شکرت بابت همه نعمت‌هایی که دادی.

خب.

خیلی هم عالی.

امیدوارم که معرفی این دوره و خلاصه‌اش براتون مفید بوده باشه.

اگه نظری چیزی بود، کامنت کنید.

فعلا خدانگهدار.

تاریخ: 8 اسفند 1402

** راستی توی کانال تلگرام(MrAminEsCh@) هم مطالب خوبی قرار میدم؛ گر خواستید یه سَری بزنید **


پست‌های مرتبط:
> تولد 19 سالگی و یه‌سری حرف
> خلاصه چالش 18 روزه شکرگزاری سهیل سنگرزاده
> خلاصه کتاب: مهارت معلمی از محسن قرائتی
> تجربه 149 گیگ دانلود با نت نامحدود همراه اول!
> خلاصه دوره: دکوراسیون محتوا (مدرس: ناتاشا جعفری | رایتینا)
> دانستنی‌های قبل از ازدواج(لایو)
> خلاصه دوره: زندگی با طعم خدا (مدرس: رضا عطارروشن)
> نکات جذاب کتاب «23قدم بسوی موفقیت و کامیابی»
> نکات سخنرانی استاد پناهیان درمورد «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟»
> چالش نماز اول وقت
> خلاصۀ دوره‌ رایگان عرشیانی‌ شو(دوره رشد فردی)
پادکست‌ها: پادکست داستان انگلیسی | پادکست MrAminEs | پادکست پندون
کتاب‌ها: رهایی از بختک سردرگمی | معجزه‌ی داکیومنت کردن
دونیت: قهوه مهمونم کن😁☕
حال خوبتو با من تقسیم کننمازچالشآموزشقرآن
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉 | MrAminEs.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید