ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

خلاصۀ دوره‌ رایگان عرشیانی‌ شو(دوره رشد فردی)

دوره رایگان عرشیانی شو
دوره رایگان عرشیانی شو


این پُست در آذرماه 1402 آپدیت شد😉

به نام الله مهربان.

سلام سلام.

خوب هستین؟

آقا من قبلا با یه دوره ای آشنا شدم به نام دوره رایگان 21 روزه عرشیانی‌ شو.

بعد شروع کردم به گوش دادن فایل ها.

بچه ها من خیلی خیلی چیزا یاد گرفتم از این دوره عرشیانی شو.

حالا قبلا توی کانال تلگرام هم گفتم اینو:

عرشیانی شو
عرشیانی شو


آره بعد گفتم که بذار بیام خلاصۀ این دوره عرشیانی شو رو بنویسم.

آهان یچیز بگم؟

ببین یه قسمت بود(جلسه 17) که از همش خیلی مهم بود.

درمورد اعتقادات میگفت.

میگفتش که همه ما اعتقاداتمون تقلیدیه.

باید باورهامونو شخم بزنیم و...

حتما اونو گوش بدید.


✅تیزر معرفی دوره رایگان 21 روزه عرشیانی شو:

https://www.aparat.com/v/o8Uz3


خب بریم که من جلسه به جلسه خلاصه شو بگم بهتون.

اینم بگم که من فقط چیزایی که مهم بودن واسه خودم رو نوشتم وگرنه ممکنه چیزای دیگه هم باشه...

و بعضی جلسه ها رو هم ننوشتم نمیدونم چرا. فکر کنم چیز مهمی نداشت :)

خب بسم الله.

سیدمحمد عرشیانفر
سیدمحمد عرشیانفر


خلاصه جلسه 1 دوره عرشیانی شو:

موفقیت های کوچک رو ببین.


خلاصه جلسه 2 دوره عرشیانی شو:

کار ذهن => حفط وضعیت سابق و ترس از رنج و عشق به لذت.

برای اینکه یه کاری رو انجام بدیم از جدول T استفاده کنیم، یعنی بیایم توی سمت راست بنویسیم اگر این کار رو انجام بدم چی میشه؟ و توی سمت چپ بنویسیم اگر این کارو انجام ندم چی میشه؟


خلاصه جلسه 3 دوره عرشیانی شو:

پیک آلفا یعنی 20مین قبل خواب شب و 20مین بعد از خواب صبح.

توی این پیک، فایل آرامش، شادی، پیشرفت، ثروت رو گوش کنیم یا همین کلمات رو تکرار کنیم.

توی پیک آلفا هرچیزی بگی، 21 بار تکرار میشه توی ذهنت.

مثلا خوبه که توی این پیک، درس هامونو یا لغت زبان و... رو مرور کنیم.


خلاصه جلسه 4 دوره عرشیانی شو:

نباید توی حال بد بمونیم.

کار این جهان انعکاس رفتار، گفتار و احساسات ما به ماست.

ما چیزهایی را میبینیم که آنها را پذیرفته ایم.

تمرین: 40 روز بنویسیم افکار، گفتار، احساسات جان و روح دارند.


خلاصه جلسه 8 دوره عرشیانی شو:

امکان نداره سوالی رو مطرح کنی و واست جواب نیاد.

برای هرکار، سوال بپرسید.

حس پرسش‌گری رو توی خودت تقویت کن.


خلاصه جلسه 9 دوره عرشیانی شو:

هر روز 10دقیقه تنفس صحیح و گوش دادن به دم و بازدم.


خلاصه جلسه 12 دوره عرشیانی شو:

نوشتن تمامی نعمت هایی که داریم و قیمت براشون بذاریم.

مثال: قیمت یه اتاق خوب چنده؟ ، قیمت یه خواب راحت چنده؟

غرق نعمتم الحمدلله :)

شکرگزاری یعنی توجه کردن.


خلاصه جلسه 13 دوره عرشیانی شو:

تکرار رمز دسترسی به ناخودآگاه است.



خلاصه جلسه 14 دوره عرشیانی شو:

موفقیت و مهارت 2 اصل جدانشدنی هستند.

بدترین چیز اینه که آدم با خودش بد بشه.



خلاصه جلسه 15 دوره عرشیانی شو:

خودشناسی مهمترین کاری هست که باید انجام بدیم.

این کانال ها و پیج ها چه حقیقت هایی رو در من زنده کردن؟


خلاصه جلسه 16 دوره عرشیانی شو:

هرکس آن چیزهایی را که میداند، عمل کند، خداوند آن چیزهایی را که نمیداند را به او آموزش میدهد. پیامبر(ص).

اصلی ترین ترفند ذهن، توجه به حاشیه ها و دور کردن از اصول است.

ویدیوی پرنده های باز رو ببینیم.

وای به اون کسی که ذهنش به نیمه کاره انجام دادن کارها عادت کرده. مثلا اگر میخوای آب بخوری، یکم بریز و بعد بخور، و بعد اگر خواستی دوباره بریز.

رمز موفقیت تمرکز و زوم کردنه.

من چه چیزهایی را میدانم و به آنها عمل نمیکنم؟


خلاصه جلسه 17 دوره عرشیانی شو:

من باید باور هامو شخم بزنم.

صادقانه و شجاعانه بخواه.

99 درصد باورهای های تقلیدی هست.

برو درمورد خدا و پیامبر و... تحقیق کن و باورهاتو درباره‌ی اینها قوی کن، اینطور نباشه تا یه نفر

اومد یچیز گفت، سریع بی ایمان بشی.


خلاصه جلسه 18 دوره عرشیانی شو:

مواظب کلماتی که میگیم باشیم.

مواظب چیزهایی که میشنویم یا میبینیم باشیم چون اینها کارگزاران رقم زدن سرنوشت ما هستند.

ذهن هرچیزی رو که ببینه، کپی پیست میکنه توی زندگی و برای ذهن فرقی نمیکنه اون چیزی که میبینی مثبت هست یا منفی.

تکنیک سویچ میگه سوال بی ربط بپرس تا طرف که خواست منفی حرف بزنه، یادش بره.


خلاصه جلسه 20 دوره عرشیانی شو:

تغییر از سوال کردن شروع میشه.

من در کدام یک از ابعاد زندگیم، نیاز به تغییر دارم؟

تا میتونی از خودت سوال های مختلف بپرس؛ خیلی مهمه این سوال کردن.

سالی به اندازه‌ی امسال نمیتواند من را خوشبحت کند.

تمری مشارطه، مراقبه، محاسبه، معارفه رو انجام بدیم.

یکی از علت هایی که ما دست به تغییر نمیزنیم اینه که به خودمون مهلت های اشتباه میدیم.

مثلا میگیم از فردا، از شنبه و...



خلاصه جلسه 21 دوره عرشیانی شو:

شهود زبان روح است.

تمرین سکوت، خوندن قرآن، شناختن نقطه ضعف های اخلاقی و درونی خودمان برای فعال شدن چشم و گوش معنوی.

تکرار جمله های معنوی مثل: من روح پاک خدا هستم.

توی هیچ شرایطی خودتو تحقیر نکن، حس تو بد نکن، خودتو نکوب _ چنتا نفس عمیق بکش و بگو اشکالی نداره.



خب تامام دی تامام :)

خیلی هم عالی.

اگر دوست داشتید برید شما هم گوش کنید.

الهی شکرت که به ما فرصت زندگی کردن دادی.

اینقدر خوبه ها.

خب دیگه حرفی نیست امیدوارم که این خلاصه مفید بوده باشه.

مرسی ازتون. فعلا خدانگهدار.

تاریخ: 8 تیر 1401

** اینم بگم که توی کانال تلگرام هم مطالب خوبی قرار میدم؛ اگر خواستید یه سَری بزنید **


پادکست‌ها: پادکست داستان انگلیسی | پادکست MrAminEs | پادکست پندون
کتاب‌ها: رهایی از بختک سردرگمی | معجزه‌ی داکیومنت کردن
رشد فردییادگیریخلاصهعرشیانی شوعرشیانفر
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید