ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ری‌اکت به کتاب شهدایی: یادت باشد...

به نام الله مهربان.

سلام بچه ها.

خب خب.

توی کانال تلگرام، بهتون گفتم که دارم یه ‌ای‌بوک مینویسم.

خب کاراش تموم شد :)

میتونید که بخونیدش.

کتاب شهدایی یادت باشد
کتاب شهدایی یادت باشد
کتاب شهدایی یادت باشد
کتاب شهدایی یادت باشد

✅این ای‌بوک رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید👇

https://uupload.ir/view/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF_fni.pdf/


امیدوارم که مفید باشه :)

فعلا خداحافظ.

تاریخ: 9 تیر 1402

✅آپدیت در 16 تیر 1402:
سلام. خب. آقا الان ما به روضه و مداحی گوش بدیم؟ عزاداری خوبه یا نه؟ من یکم توی این ای‌بوک توضیح دادم ولی خب به نظرم این موارد نیاز دارن که بیشتر توضیح داده بشن. خب بخاطر همین یه اپیزود آماده کردم که پیشنهاد میکنم حتما حتما گوش بدید تا تکلیف این چیزا رو توی زندگیتون مشخص کنید. به لینک رو‌به‌رو مراجعه کنید: https://vrgl.ir/FEsVP

** راستی توی کانال تلگرام(MrAminEsCh@) هم مطالب خوبی قرار میدم؛ اگر خواستید یه سَری بزنید **


پادکست‌ها: پادکست داستان انگلیسی | پادکست MrAminEs | پادکست پندون
کتاب‌ها: رهایی از بختک سردرگمی | معجزه‌ی داکیومنت کردن
شهدایادت باشدحال خوبتو با من تقسیم کنازدواجکتاب
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉 | MrAminEs.ir
جمعی برای من و کتاب... برای انتشار مطالب در انتشارات به ربات تلگرام زیر پیام بدهید: @meplusbook_bot
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید