ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۳ دقیقه·۲۲ روز پیش

نظرم درمورد قرآن با ترجمه علی ملکی

قرآن با ترجمه علی ملکی
قرآن با ترجمه علی ملکی


به نام خدای مهربون.

سلام و صد سلام خدمت همه‌ی شما عزیزان.

خب.

خییییلی خوش اومدین :)

تقریبا یک ماهی میشه که چیزی ننوشتم توی وبلاگ...

دلم تنگ شده بود...

خب.

آقا من امروز قرآن با ترجمه علی ملکی رو تموم کردم :))

هورااااا :))

من تقریبا 5ماه پیش بود که خریدم این کتاب رو.

30 آبان 1402 بود که یه بلاگ پُست فرستادم و معرفیش کردم (قرآن با یوآی یوایکس عالی!)

خب من از اون موقع خوندم این قرآن رو تا امروز که 9 اردیبهشت 1403 هست.

یعنی تقریبا 5ماه کامل.

آره.

و خب امروز تمومش کردم.

خدایا شکرت.

خب اگه بخوام نظرم رو درمورد ترجمه‌اش بگم، باید بگم که اولا پیشنهاد میکنم که حتما بخونیش.

هم میتونی نسخه فیزیکی‌شو بخونی و هم نسخه اندروید.

توی بازار هم هست.

سرچ کنی علی ملکی اینا برات میاره.(دانلود از بازار)

آره.

درکل این شخص(علی ملکی) به نظرم قرآن رو واقعا قورت داده!

یعنی خیلی جالبه مثلا توی پاورقی میگه که برو فلان صفحه، فلان آیه رو بخون و...

این نشون میده که کامل روی قرآن مسلطه.

البته بماند که من با یه‌سری از نظراتش که توی پاورقی می‌گفت، مخالف هستم.

ولی خب درکل خیلی خوبه.

به نسبت به ترجمه‌های خشکی که هستش...

آره.

درکل پیشنهاد میکنم بخونیش.

توی سایتشون همه‌چیز هست.

سایتشون: qurantr.com

راستی.

بذار الان یه زنگ بزنم و ازشون تشکر کنم.

وایسا.

بذار شماره‌شونو بردارم...

دارم زنگ میزنم.

بذار ببینم برمیدارن...

.

.

.

خب. زنگ زدم.

ضبط هم کردم مکالمه رو با لپ تاپ ولی دیگه حال ندارم برم آپلود کنم و...

خدایا شکرت.

یه‌چیزی بگم؟

من خیلی از این فرصتا استفاده میکنم.

سعی میکنم به جاهای مختلف زنگ بزنم و درحد چند دقیقه صحبت کنم.

به‌شدت اعتماد به نفس آدم زیاد میشه.

خلاصه هروقت بیکار میشم، میگم بذار یه چندجا زنگ بزنم ازشون تشکر کنم :)

خخخ. آقا. خیلی وقته به فیدیبو زنگ نزدم. نمیدونم اسم اون خانومی که مسئول پادکست هست چیه.

نمیدونم خانومِ چی چی بود...

یادم رفته...

اونم باید یه زنگی بزنم. دلم براش تنگ شده. زنگ بزنم یه چارتا سوال بپرسم ازش😁😂

خدایا شکرتک که زبون داریم :))

لا اله الا الله...

آره دیگه اینطور.

همین.

دتس ایت لیدیز ان جنتلز :))

بله. چی فکر کردی :))

خب.

بریم سراغ شکرگزاری.

🍁شکرگزاری👇

  1. خدایا شکرت بابت این قرآن با ترجمه روون.
  2. خدایا شکرت که چشم داریم.
  3. خدایا شکرت که گوش داریم.
  4. خدایا شکرت که میتونیم رشد کنیم.
  5. خدایا شکرت که هنوز توی این دنیا هستیم.
  6. خدایا شکرت که کمکمون میکنی.
  7. خدایا شکرت که هوامونو داری.
  8. خدایا شکرت که بست‌فرندمی.
  9. خدایا شکرت که علی ملکی رو آفریدی.
  10. خدایا شکرت که پول داریم.
  11. خدایا شکرت که آب و برق و گاز داریم.
  12. خدایا شکرت که دستشویی و حموم داریم.
  13. خدایا شکرت که باغچه داریم.
  14. خدایا شکرت که حیاط داریم.
  15. خدایا شکرت که خونه داریم!!
  16. خدایا شکرت که غذا داریم.
  17. خدایا شکرت که میز و صندلی داریم.
  18. خدایا شکرت که انگشت داریم(10 تا!!)
  19. خدایا شکرت که ویرگول رو داریم.
  20. خدایا شکرت که هستی :)

الهی شکرت.

خب.

تیمام است و تیمام :)

اگه حرفی، نظری چیزی بود، کامنت کنید.

فعلا خداحافظ.

تاریخ: 9 اُردیبهشت 1403

** راستی توی کانال تلگرام(MrAminEsCh@) هم مطالب خوبی قرار میدم؛ اگر خواستید یه سَری بزنید **


پادکست‌ها: پادکست داستان انگلیسی | پادکست MrAminEs | پادکست پندون
کتاب‌ها: رهایی از بختک سردرگمی | معجزه‌ی داکیومنت کردن
قرآنقرآن علی ملکیحال خوبتو با من تقسیم کننقد و بررسیکتاب
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید