ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین اسکندری
محمدامین اسکندری
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

نکات "مهارت سخنرانی" از محمدرضا شعبانعلی | متمم

مهارت سخنرانی از محمدرضا شعبانعلی | متمم
مهارت سخنرانی از محمدرضا شعبانعلی | متمم


بسم الله الرحمن الرحیم.

سلام و درود خدمت همه‌ی عزیزان.

خب.

خیلی خوش اومدین.

من تقریبا 2-3 ماه پیش اومدم این فایل‌های مهارت سخنرانی از متمم رو دانلود کردم که گوش بدم.

چون متمرکز گوش نمیکردم، چندین ماه طول کشید(نکته‌ای که درباره تمرکز توی پُست قبلی گفتم رو رعایت نکردم!)

آره.

ولی خب بالاخره گوش کردم و تموم کردم.

همین چند روز پیش تموم شد.

کلا 3تا اپیزوده.

یه چنتا نکته نوشتم که الان میریم باهم بررسی‌شون میکنیم.

پَ برو بریم.


💎نکات سخنرانی در جمع از متمم👇

  1. قبل از یادگیری هرچیزی، باید باور درست نسبت به اون مهارت داشته باشی.
  2. به همون اندازه که ذهن روی بدن تاثیر داره، بدن هم روی ذهن تاثیر داره.
  3. آدما زمانی به من اعتماد میکنن که من خودم باشم.
  4. همدلی با مخاطب یعنی خودتو جای مخاطب بذاری.
  5. توی سخنرانی باید یه ماموریتی داشته باشی؛ نه اینکه دنبال رضایت مردم باشی.
  6. اجازه نده محیط، مانع ماموریتت بشه.
  7. بگو "ما" نه "شما".
  8. دنبال جلب رضایت حضار نباش.
  9. هر حرفی رو هرجایی نزن.


خب.

این شد از این نکات.

حالا به وقتش، توی بلاگ‌پُست‌ها یا اپیزودهای پادکست MrAminEs درمورد این چیزا حرف میزنیم(اگه لازم بود)

آره اینطور.

همین است.

این ویرگول هم دیگه خیلی رو مُخه.

سایت شخصی هم فعلا کار داره.

دارم یه‌سری چیزای جانبی رو یاد میگیرم و طول میکشه...

لا اله الا الله.

دیگه توی سایت، از این داستانا خبری نیستا.

هی از چپ و راست تبلیغ نشون بده، ذخیره نشه پُست‌ها، عکس آپلود نشه و...

ان‌شاءالله سایت هم توی وقت خودش...

خدایا شکرت.

بریم ثنکس‌قیوینگ :))

پ.ن: من فارسی کیلی کیلی کم😂


🌟شکرگزاری بخاطر نعمت‌های نامحدود👇

  1. خدایا شکرت که گوش داریم.
  2. خدایا شکرت که پرده‌ی گوشامون سالمه.
  3. خدایا شکرت که انگشت داریم. (10 تااا)
  4. خدایا شکرت که عقل داریم.
  5. خدایا شکرت که میتونیم فکر کنیم. (که هیچ‌وقت نمیکنیم خخخ)
  6. خدایا شکرت که به آموزش دسترسی داریم.
  7. خدایا شکرت بابت این ویرگولِ دربوداغون.
  8. الهی خودت مارو هدایت کن.


الهی شکرت.

خدایا شکرت که عاشق ما هستی.

خودت مارو ببر جاهای خوشگل.

الهی به امید خودت...

خب همین است.

امیدوارم که این نکات برای کسایی که دوست دارن مدرس و سخنران باشن، مفید باشه.

فعلا خدانگهدارتون.

تاریخ: 16 خرداد 1403

** راستی توی کانال تلگرام(MrAminEsCh@) هم مطالب خوبی قرار میدم؛ گر خواستید یه سَری بزنید **


پادکست‌ها: پادکست داستان انگلیسی | پادکست MrAminEs | پادکست پندون
کتاب‌ها: رهایی از بختک سردرگمی | معجزه‌ی داکیومنت کردن
دونیت: قهوه مهمونم کن😁☕
حال خوبتو با من تقسیم کنآموزشسخنرانیفن بیانپادکست
عاشق اینم که یاد بگیرم و یاد بدم😉 | MrAminEs.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید