ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا عباسپور
علیرضا عباسپور
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

راه مرگ کسب وکارتان را پیدا کردم...!


دادن پایین ترین قیمت

گاهی اوقات از من می پرسند:

آیا پایین ترین قیمت نمی تواند طرح فروش پیشنهادی یکتای من باشد؟

مطمئنا شدنی است،اما آیا می توانید کاملا اطمینان حاصل کنید که همه ی چیزهایی که می فروشید ارزان تر از همه رقبایتان هستند،از جمله رقبای قدرتمندی مثل افق کوروش و دیجیکالا؟بعید است!

همیشه کسی وجوددارد که می خواهد سریعتر از شما کسب وکارش را ترک کند.پیشنهاد من این است که وارد این بازی نشوید.

پس طرح فروش پیشنهادی یکتایی که می گوید (پایین ترین قیمت برای برخی محصولات،برخی اوقات) زیاد جذاب نیست.

واقعیت این است که اگر کسب وکار کوچک یا متوسطی دارید،بعید است بتوانید با تخفیف دهندگان بزرگی رقابت کنید که دربازی پایین ترین قیمت هستند.

واقعیت این است که احتمالا نمی خواهید این کاررا بکنید.با گرفتن مبالغ بیشتر،مشتری باکیفیت تری جذب خواهید کرد.هرچقدر هم در نگاه اول غیرمنطقی به نظر برسد،مشکلات بسیارکمتری با مشتریان تراز بالا خواهید داشت تا مشتریان تراز پایین.این موضوع را در چندین کسب وکار مختلف دیده ام.


گزینه بهتر پکیج کردن است تا ارزش پیشنهاد خودرا افزایش دهید.همراه کردن محصول با جوایز،افزایش خدمات و سفارشی کردن راه حل ها همه می توانن علی رغم هزینه ی بسیار کم برای شما ارزش واقعی برای مشتری تان به همراه داشته باشد.

این کار همچنین به شما کمک می کند تا مقایسه ارزشمند سیب در برابر پرتقال ایجاد کنید.که شمارا از بازی عام بودن خارج می کند.


از بازیکن (رقیب) متنفر نباشید،از بازی (قیمت پایین دادن در بازار) متنفر باشید!

پس هرچقدر هم وسوسه انگیز است،وارد بازی عام بودن و رقابت قیمتی نشوید.طرح فروش پیشنهادی یکتای خودرا توسعه دهید،به آن پایبند باشید و کسانی را که با شما معامله می کنند مجاب کنید به روش شما و با قواعد شما بازی کنند.



بامابروزباشید.?

بیزینس شاپتعیین قیمتقیمتکسب وکارشکست
من آقای نویسنده هستم. کمکتون میکنم غرفتون توی باسلام رشد بکنه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید